Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger hjælp til hvordan man skaber kontakt til udenlandsk virksomhed - samt får en agent aftale i hus.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle..

Håber bestemt der er nogenn der kan hjælpe mig her, da jeg er lidt en grønskolding på området...

Jeg har nu over en længere periode gået og fiflet lidt med ideen om at importerer et nyere produkt fra USA til Danmark og fundet frem til den rette løsning må være gennem en agent aftale..

Jeg har indtil nu undersøgt markedet, samt fundet frem til et prisniveau produktet ville sælge optimalt til gennem spørgeskemaer..  Hvad andet er at jeg endnu ikke har kontaktet firmaet og hørt ad om dette rent faktisk er en mulighed.. Det startede vel lidt ud som et projekt hvor jeg bare ville prøve mig selv af, men har nu fundet mig en partner og et godt fundament for at starte op, samt at jeg er en glimrende sælger - når først fundamentet er lagt.

- men hvad gør man så???

- Er det nødvendigt at oprette en virk. for at kunne have en agentaftale?

- hvilke salgsargumenter er vigtige at have klar til kontakt? og hvordan giber man overhovedet en sådan samtale an uden at lyde for usikker, men heller ikke for meget??

- generelt bare gode råd til hvad man gør og hvad man ikke gør under skabelsen af kontakt, forslag til agentaftaler mm. - Hvad skal man have helt styr på???

- Håber der er nogen derude der har lidt mere nosser end jeg og hermed noget erfaring på området.. - På forhånd tak.

Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna,

Skønt at læse om din entuiasme og ikke mindst troen på egne evner.

Umiddelbart er der ikke nogen opskrift på en sådanne henvendelse anden en god forberedele på eventuelle indvendinger og så er det vigtigt, at du "rammer" en beslutningstager hos virksomheden.

Jeg ejer selv en mindre speditions virksomhed med bl.a. andet agentaftaler i USA, hvor der sider en dansker. Jeg har stor erfaring med kommunikation med udenlandske samarbejdspartnere og vil gerne hjælpe og er nysgerrig for, at høre mere omkring produktet og dine ideer omkring afsætning etc.

Jeg foreslår, at du skrive til mig på min mail (kasperandersen@live.dk).

MVH
Kasper

Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna,

Skønt at læse om din entuiasme og tro på egne evner.

Umiddelbart er der ikke drejebog for en sådanne henvendelse andet end forberedelse og dernæst sikre, at din "rammer" en beslutningstager i virksomheden.

Jeg ejer selv en mindre speditionsvirksomhed, med bl.a. agentaftale i USA, hvor jeg har en dansker sidende ude. Endvidere har jeg stor erfaring med at skabe kontakter og relatiner med udenlandske samarbejdspartner.

Jeg kunne godt tænke mig, at høre mere om dit produkt og afsætningsmuligheder, så foreslår, at du skriver på min mail (kasperandersen@live.dk).

MVH
Kasper

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)