Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af lyd og hifi til bilen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle amino-brugere,

Bær over med mig hvis dette topic er placeret forkert. (Er ny her)

Jeg søger en leverandør som sælger lyd og hifi til bilen. Jeg er ikke ude efter "NoName"-produkter, men derimod kendte produkter som Pioneer, Sony, Alpine osv.
Jeg havde fundet et firma i tyskland som havde det jeg søgte. Nu er problemet at firmaets hjemmeside er "Down for Maintenance" og det har det været i snart over en måned. Jeg har prøvet, men kan desværre ikke kontakte dem pr. mail.

Er der nogen som kan hjælpe med at finde en anden leverandør indenfor EU´s grænser?
Jeg føler selv at jeg har ledt internettet godt og grundigt igennem. Desværre uden held

På Forhånd Tak
 - Benjamin Bjerring
Tilmeldt 7. Feb 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det gode svar! :)

De udbyder nogle af de produkter jeg gerne vil sælge, men mangler stadig nogle..
Endnu en gang tak!

Hvis andre har et godt bud som tøjmanden skal de ikke holde sig tilbage :)

Mvh
 - Benjamin

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der ingen som har et lige så godt bud som tøjmanden? kan virkelig godt bruge det :)

Mvh,
 - Benjamin

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Benjamin

 

Prøv at søge på den tyske google(www.google.de) og søg så på ord som auto-hifi, autoradio, auto multimedia osv.

 

husk + händleranfrage og eller händlerbereich, da du så kan søge på dem som ønsker eller har forhandlere. Så er det noget nemmer at finde frem til nogen.

 

Vi har haft gang i noget lignende, vi har fundet en nu, men er lige ved at lave en aftale med dem, når den er på plads, kan jeg fortælle dig om det. Vi har firma i Flensburg i tyskland, og derved kan vi sende varene direkte til de danske kunder, med postdk eller GLS. Så hvis vi evt. skal have stablet en dropship aftale på benene så må du sige til, så kan vi stå for at sende direkte til dine kunder. Så ser du ganske vist aldrig varene, men så kan du istedet koncentrere dig om de vigtigere ting. 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim,

Det lyder ikke helt dårligt! :)
Du skal være velkommen til at kontakte mig! Skriv en pm hvis du vil have nogle oplysninger :)

Mvh,
 - Benjamin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)