Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vasker man sorte penge hvide

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

John, jeg tror det er værre end vi får at vide, banken er dybt kriminel, ledelsen går nok af med et godt håndtryk på 20-30 milioner.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

toogtoerfem:
John, jeg tror det er værre end vi får at vide
afhænger vel af hvad vi mener at have fået at vide - for til nu ved jo i princip bare for journalister - men ja jeg tror det værre end de første rappporter klart

toogtoerfem:
banken er dybt kriminel
kan jeg ikke forholde mig til og mener er forkert som udgangspunkt-. Banken overholder som udgangspunkt generelt loven og dens medarbejdere og generlle ledelse er langt fra kriminelle. MEN meget tyder på, at der burde have været langt mere klarhed i en ledelse som var informeret om, at der skete hvidvask. OM den så er 1% kriminel eller langt mere, det ved vi ikke, men at banken som sådan er kriminel er galt i mine ører

toogtoerfem:
edelsen går nok af med et godt håndtryk på 20-30 milioner.
ikke umuligt - kender ikke deres aftaler i detaljer og vil nok afhænge, som ting vel skal, af, om de kan anklages officielt for medvirken til ulovligheder eller ikke. Det er jo bagmandspolitiet der der skal - og er -i spil 
Det er ikke usandsynligt de får fratrædelse  - x mio hvis ikke der er en dom eller andet - det er nok mest et kontrakt spørgsmål - Banken kan næppe bare bryde kontrakter får de er dømt.

HVIS - som meget tyder på, de har overset advarsler, så vil det se meget skidt ud for banken at give dem store fratrædelser, men jeg tør slet ikke udelukke det sker

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)