Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3-tilbudsside system | Condicio

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej mediværksættere!

Jeg har i de seneste 3 måneder udviklet et “3-tilbudsside” system, som i den nærmeste fremtid vil kunne købes og benyttes af enhver, som køber adgang (licens) til systemet. Udviklingen af dette system skyldes hovedsageligt af en god mængde efterspørgsel jeg har fået.

Kort om systemet

Systemet er bygget med 3 brugerdele - administrator, opgaveudbydere og opgavetagere - og er baseret på det meget kendte koncept “Modtag 3 tilbud”.

Opgaveudbydere har mulighed for at oprette opgaver, som herefter vil blive sendt til revidering hos administrator. Administrator kan efterfølgende rette i opgaven og til sidst godkende opgaven. Opgaven vil efter godkendelse blive sendt ud på “markedspladsen”, hvor opgavetagerne har 48 timer til at byde ind på opgaven. Efter 48 timer endt, vil de 3 bedste bud blive præsenteret for opgaveudbyderen. Opgaveudbyderen kan så vælge mellem de 3 tilbud.

Som opgavetagere - freelancere, bureauer, virksomheder - kan man købe “credits” gennem vores integrering med Quickpay direkte i systemet, som man kan bruges til at byde på de ledige opgaver på markedspladsen. Opgavetagernes credits vil kun blive trukket fra deres konto, hvis de vinder opgaven.

Sidste del af systemet er administrator panelet. Her kan administrator godkende ansøgninger fra opgavetagere og opgaver der bliver sendt ind af opgaveudbyderne, samt ændre og redigere i opgaverne.

Mail notifikationer:

  • Administrator modtager mail når en opgave oprettes.

  • Opgaveudbyder modtager mail når opgaven oprettes og godkendes. Og naturligvis når der er gået de 48 timer.

  • Opgavetager modtager mail når de byder på en opgave, samt når de vinder eller taber en opgave.

Kontinuerlig udvikling af Condicio

Vi er et mindre team, som konstant udvikler nye og spændende funktioner til systemet. Har man købt en licens til at bruge systemet, vil man få alle fremtidige funktioner helt uden ekstra beregning.

For os er det vigtigt, at dette system udvikler sig i den rigtige retning, så det supplerer “3-tilbudsside”-konceptet bedst muligt. Vi ønsker derfor alt den feedback vi kan få og gerne ønsker til funktioner fra vores kunder.

Her er et link til Condicio

Med venlig hilsen

Jimmy W. Le

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej 

det ser skide godt ud. 👍🏻 

hvis jeg sidder med flere ideer indenfor denne branche, er det så licenser man køber eller systemet. Altså hvis jeg køber det engang så kan jeg bare gi den gas, eller skal jeg købe systemet pr side jeg har? Ø

Fra Århus
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du stadig en platform??

Mvh.
Thomas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)