Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for bortfald af førtidspension

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

MS . du kan jo selv godt lide stjernesystemet - hvad pokker brokker du dig så over - Nu fik jeg 3 af dig tak - men brok dig dog ikke over stjernesystemet og så uddel selv stjerner når du ikke er tilfreds - det er jo latterligt rent ud sagt  - og rolig nu - jeg tror ikke min karriere ligger i ruiner - men jeg synes du er ret mystisk her - kig lidt indad - det skal jeg også selv ofte

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 08:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brokker da ikke over stjerner, hvor læser du det? Min overordnede mening er, at et pointsystem hvor alle dletagere, ud fra strengt subjektive kriterier, kan uddele stjerner ikke giver kredibilitet til indlæg, men udelukkende er udtryk for tildelende parts holdning til enten forfatter af indlæg eller det skrevne. På den måde er stjerner en popularitetskonkurrence mere end en indikator for kvalitet eller brugbarhed.

Du læser ikke nogen steder at jeg er utilfreds eller brokker, men ærlig talt.... jeg skriver fra en (forholdsvis) anonym profil. Det er mig inderligt ligegyldigt om mine indlæg tildeles -400 i karma, da tildelingen ikke sker ud fra fastsatte eller objektive kriterier.

At jeg tildeler dig 3 - og denne gang 4 - stjerner er et udtryk for ovenstående. Dit indlæg er det samme, og har ikke ændret karakter eller værdi pga min tildeling af et bestemt antal stjerner.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

det er alt sammen fint - men det ændrer jo ikke ved, at du som anonym svarede arrogant og absolut ikke hjælpsomt, for at gøre grin med spørger - hvor SEO faktisk søgte at hjælpe - bare for at vise forskellen. Du har MASSER af tråde hvor du viser du har stor indsigt og viden om mange ting - så det er unødvendigt at svare med spørgsmål om bilhjul, på noget der faktisk kunne besvares ordentligt

Meget mere er der som ikke i det - Glæd dig over du kan være anonym - Personligt synes jeg det er skidt - men forstår godt, at specielt spørgsmål, kan være rare at stille anonymt, hvor svar måske så er noget man skal være varsom med at gøre grin ud af - som anonym

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 12:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

M. S.:
Det du kalder ”at grines ud” var et spørgsmål, som var minimum lige så relevant som trådstarters

Nu er der mange førtidspensionister der driver selvstændigt bierhverv.

Spørgsmål til hvornår der modregnes i pensionen og hvornår en pensionist risikerer at miste retten sin pension, er da yderst relevant for disse personer. Og et iværksætterforum er helt sikkert det rette sted at stille disse spørgsmål.

Måske du kan få din støttekontaktperson til at forklare dig, at resten af verden ikke er begrænset af dit naive snæversyn.

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 13:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hør her, Mr IT-taber,
Hvor læser du at jeg forholder mig til relevansen af trådstarter spørgsmål, andet end en sammenligning med relevansen af et andet spørgsmål.
At andre deltagere lægger meninger og intentioner i mit spørgsmål må stå for egen regning.
Min støttekontaktperson siger at IT-idioter som dig, som har dårlige sociale kompetencer og derfor sidder i en mærk kælder med noget så usexet som googleanalyse og SEOcrap, ikke er værd at spilde tiden på.
Gå du en tur ud i den friske luft, overvej at finde noget fornuftigt at bruge dine middelmådige evner på, gå i bad og kom ud blandt andre mennesker.
Det er min naive og snæverTsynede analyse af en overflødig nar som dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det virker nu heller ikke til, at sociale kompetencer er din stærke side, M.S.

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

... og ved nærmere eftertanke er der mange førtidspensionister, og andre som spekulerer i overførselsindkomst mens de selv tydeligvis er arbejdsduelige, men alligevel gerne vil have passiv indtægt fra fællesskabets skatteindbetalinger, som kører i biler fra både Ford og Volvo - nok mest det første - hvorfor mit spørgsmål var yderst relevant.
Det er der naturligvis ingen som helst, der forventer at en mand, hvis fremmeste egenskab er at finde 10 ord der rimer på ananas for 500,- kan forstå

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

seoplus:
Måske du kan få din støttekontaktperson til at forklare dig, at resten af verden ikke er begrænset af dit naive snæversyn.

M. S.:
Hør her, Mr IT-taber,

Så får vi vist ikke mere konstruktivt ud af denne tråd
Derfor låser vi den.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)