Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farvel Surftown - hvad nu?

Side 4 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Mikael christiansen:
der ligger ikke andre ved svanemølle andre hosting steder som var tæt ved nåle øjet , jeg ved det strøm der gik , derved havde samme begivenheder der skete , men vis ligger en noget 100 meter derfra som også blev påvirket af strømafbrydelse og samme skybrud så kom frem med hvilken det er ?

Jeg mener at Banedanmark har deres server rum i nærheden..... og det var ved at gå helt galt for dem også

kunne se så meget når man køre forbi med toget kørte igen dog få afgang grundet spor styret samme at vandet har skubbet volden ned med sten og jord det har  nok ikke været godt for bygninger overfor måske fejl placeret sted de har hosting sted , hvad der er skete inden i bygning kan man jo ikke se alt med et eller andet har dette nok påvirket bygning men lidt uheldig sted at placere et hosting sted sådan et sted , da dette kunne styrte samme godt der ikke kørte tog på dette spore da det styrte samme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
godt der ikke kørte tog på dette spore da det styrte samme

Kystbanen kører ikke mellem kbh og Hellerup i denne uge netop pga. jordskred på dette sted som du så.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Daalle12:
Hvis du var tilfreds før hvorfor så skifte.
Hvordan kan man tage et hosting firma seriøst, der har sine servere placeret i en kælder ? Det er selvfølgelig billigt at leje kælderlokaler, men helt ærligt....

Daalle12:
Dette var jo en naturkatastrofe i Danmark som ingen kunne forudse. Lige nu snakkes derom hvad det skal gøres af tiltag for at lign. situationer ikke opstår igen.

Det er lidt sent at de flytter deres servere væk fra kælderen....

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hold da helt sommerferie hvor er der mange hosting talenter der bliver spildt på alt muligt andet her i Danmark. Med al den ekspertise burde der være nogen, der tager initiativ til at lave et hosting center - det kan kun blive en succes, hvis alle lige kommer med deres input til, hvordan det hele skal håndteres ...

MVH

Thomas

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dalle12, Surftown er langt fra tilbage.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det mindre pæne sprog har jeg fuld forståelse for. Man rammes på pengepungen og har måske ikke skænket det en tanke tidligere, så sker skaden og så er man frustreret. Det hjælper ikke at prikke til folk og sige "det bliver nok godt igen" eller "fald ned og tag den med ro" - rent personligt har jeg en tendens til at blive endnu mere i dårligt humør, når folk forsøger sig med sådanne kommentarer istedet for forståelse for min situation. 

Dernæst, så er der flere der begynder at snakke om alternative, prisbillige muligheder. Nogle af dem er end ikke specielt billige. Men ingen af dem er georedundante. 

Så længe man har sine ting placeret på een lokation, så er der en risiko for at der sker noget uventet så skidtet brager sammen! Og det er uanset om det ligger på Ejer Baunehøj på 8. sal.

.. Men georedundans er dyrt -  og besværligt! Altså, hvis man ikke har en statisk side. Hvis man har en helt statisk side, så er der flere simple løsningsmodeller. 2 x 20 kroners hoteller i hver sin ende af landet og så DNS hos en tredje. Så kører bussen. 

Men når nu man har et dynamisk site, f.eks. en blog eller endnu bedre, en webshop, så er georedundans ikke helt så nemt som man måske kunne ønske sig. Specielt vil det være svært at designe et shared hosting setup, der har fuld redundans på 2 lokationer. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Min baggrund: Jeg kender til hosting, har selv haft hosting selskab med godtnok kun tre servere kørende i USA i 1997-2000 og er inkarneret linux server bruger.

Jeg har brugt flere af de nævnte selskaber samt flere ikke nævnte, der er billige men jeg kan så kun egentligt anbefale et sted - og det er Meebox som også er dansk!

Nu har jeg så kun Modified Site Solutions samt en 10 andre domæne navne kørende der, men jeg er vildt imponeret over hvor flydende det kører - samtidig koster det mig omkring en femmer om dagen, det syntes jeg faktisk er ganske billigt for en virtuel server...

Tag eventuelt fat i Patrick - Meebox

Kører dine sites på cloud-vps'en, vi talte om den anden dag?

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit sit er nede på 4 dagen nu hos Surftown - små ændringer men intet der reelt kan betragtes som fremgang.

Hvor hurtigt kan jeg mon realistisk komme op at køre hos en anden host - og hvor lang tid tager det for dk-hostermaster at pege domænet hend på de nye filer? - Og er det noget man kan betale sig fra går hurtigere?

Jeg er nedkørt af stress - jeg kan ikke magte opgaven med at skulle oprette et nyt hosting sted hvis det først er færdiggjort efter surftown er oppe igen? (Hvilket selvfølgelig er uvist hvornår sker).

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

24 timer tager en dns forandrig 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kelleren:
Hvor hurtigt kan jeg mon realistisk komme op at køre hos en anden host - og hvor lang tid tager det for dk-hostermaster at pege domænet hend på de nye filer? - Og er det noget man kan betale sig fra går hurtigere?

Hos mange, inkl. jeg selv, får du levering med det samme efter betaling. Redelegering tager typisk 4-8 timer afhængigt af din TTL på domænet. 

Så hvis du er hurtig på tasterne, har alle filer og din database klar, kan du være oppe at køre igen så snart TTL til dit domæne udløber, og DNS serverne peger hen på din nye udbyder (optimalt set: 4 timer)
.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 4 ud af 8 (71 indlæg)