Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til regler omkring det at sætte en bod op.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksætter.

Jeg ny her inde, så det sagt :). Jeg har lige været en måned i Thailand og fået et helt andet synspunkt på livet. Det har været den fedeste oplevelse og jeg ønsker at drage lidt af oplevelserne/stemningen med hjem.

Derfor kunne jeg skide godt tænke mig at lave en bod og ved præcis hvordan den skal laves og se ud. Jeg ville stille den op til diverse danske strand fester, festivaler, århus festuge mm. Men det kræver jo tilladese og har hørt det er meget svært at få. Det skal siges boden skal sælge de kendte vodka buckets som er et hit flere steder i udlandet. Så en alkohol godkendelse skal der måske også til?

Spørgsmålet går simpelthen ud på. Hvordan får jeg tilladese, hvem skal jeg spørge og kan det overhovdet lade sig gøre.?

Tanken er faktisk ikke engang at tjene lidt penge, men mere at skabe noget nyt i det kedelige danmark. Derfor bliver det en esotisk bod med musik og masser af lys og self buckets, for at gøre det hele lidt sjovere og anderledes. Håber på gode og seriøse svar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at google "alkoholbevilling". Se om du kan opfylde kravene om alder, uddannelse mv. Hvis du kan opfylde de krav er næste skridt optagelse i Næringsdatabasen.....

Hvis du vil turnere rundt er udfordringen, at du hvert sted (kommune) skal søge om lejlighedsvis alkoholbevilling......

Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det brugbare svar.

Desværre kan det ikke lade sig gøre. Jeg er kun 22 år gammel og min uddannelse ligger inden for IT. Ikke engang en kursus kan lade sig gøre.

Men det jo bare typisk Danmark at sådan noget ikke kan lade sig gøre. Alt for mange regler! 

En pilsner i århus centrum bliver jo ved med at koste 50kr eller derover, fordi der absolut ikke er noget konkurrence. Samtidig ligner byen sig selv hver eneste dag. STATISK!

ÆvÆv.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)