Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ligger landet ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Dokumentation?

Med venlig hilsen
Bastian 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bastian

Så længe at man ikke er erhvervs drivende, og det omhandler ens egne fremstillede vare. Så er det faktisk tilladt.

Det er lidt lige som dem der render fra dør til dør og sælger malerier. Det er også fuld lovligt.

Men laver de en webshop, så er det ikke længere lovligt, da man så må hengå til erhvervdrivende.

/Kenneth

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Hej Bastian

Så længe at man ikke er erhvervs drivende, og det omhandler ens egne fremstillede vare. Så er det faktisk tilladt.

Det er lidt lige som dem der render fra dør til dør og sælger malerier. Det er også fuld lovligt.

Men laver de en webshop, så er det ikke længere lovligt, da man så må hengå til erhvervdrivende.

/Kenneth

Hej igen.

Fair nok, men det giver bare ingen mening at du så skriver det i denne tråd

Tillader mig lige at citere.

@Mads
Er igang med at opbygge en e-shop for min mor og nu har vi så fået flere med i det.

hvordan er reglerne med en webshop.
hvis man selv sidder derhjemme og laver armbånd med sten m.m. er der noget ulovligt i selv at producere armbånd og sælge dem i sin webshop?

@Kenneth
Der er ikke noget ulovligt i det. Faktisk må hun så enda gå fra dør til dør og sælge det.

@Kenneth
Men laver de en webshop, så er det ikke længere lovligt, da man så må hengå til erhvervdrivende.


Jeg er dog stadig uenig med dig om at "privat" dør til dør salg skulle være lovligt.
Har du et link, med noget dokumentation?

Med venlig hilsen
Bastian
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bastian

Jeg undskylder at jeg ikke udtrykker mig tydeligt nok, og skal arbejde på det i fremtiden.

Desværre er det danske sprog på skrift ikke min stærke side......selvom jeg er pinlig dansk.Embarrassed

/Kenneth

Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså et armbånd med plastik kugler på og måske nogle plastik diamant "navnet er lige glemt"
men det skulle vel være harmløst at sælge ? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Madszebis:

Altså et armbånd med plastik kugler på og måske nogle plastik diamant "navnet er lige glemt"
men det skulle vel være harmløst at sælge ? 

Hej Mads

Ja skulle det. Er de ting købt i DK, så overholder de sikkert loven.

 /Kenneth

Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også det jeg selv tænkte Kenneth, men er meget ny på området da vi kører på med en lille brancheglidning.

Men mange tak for hjælpen til alle jer der har valgt at skrive relevante kommentarer 


Med venlig hilsen

Mads

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)