Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler hjælp til søgeordsoptimering af min webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej igen

Det kan godt være det ikke er formuleret ordentligt siden du misforstår, hvad det er jeg spørger om. Det er netop ud fra de 2 tråde, som du henviser til, at jeg, som jeg også skriver i indlægget, må erfare at min søgeordsoptimering ikke god nok - og netop derfor spørger jeg i denne tråd efter om der er nogen, der kender nogen, der kan lave det. Der er ingen grund til at gennemgå min shop. Det eneste jeg spørger efter er henvisninger.

Håber det klargører mit spørgsmål, hvis det er fordi jeg ikke har formuleret det tydeligt nok.

Med venlig hilsen

Uglen og Elefanten

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

uglenogelefanten.dk:

Hej igen

Det kan godt være det ikke er formuleret ordentligt siden du misforstår, hvad det er jeg spørger om. Det er netop ud fra de 2 tråde, som du henviser til, at jeg, som jeg også skriver i indlægget, må erfare at min søgeordsoptimering ikke god nok - og netop derfor spørger jeg i denne tråd efter om der er nogen, der kender nogen, der kan lave det. Der er ingen grund til at gennemgå min shop. Det eneste jeg spørger efter er henvisninger.

Håber det klargører mit spørgsmål, hvis det er fordi jeg ikke har formuleret det tydeligt nok.

Med venlig hilsen

Uglen og Elefanten

Jeg misforstod vist, det må du undskylde.

Jeg tror du vil gøre dig selv en stor tjeneste ved at svare på følgende:

Når det er sagt kunne det måske være godt hvis hvis du specificerede bare lidt hvad "en fornuftig pris" er for dig. Er det 250,- , 500,- eller 800,- i timen eller har du eventuelt et budget for hvad du samlet vil bruge?

Oftest når jeg ser formuleringer som at arbejdet skal gøres til en fornuftig pris henvender jeg mig ikke da det typisk betyder at personen der ønsker et tilbud ikke har lyst at betale det som det koster.

Måske der er en kompetent person der har mod på at gå i gang med en seriøs omgang rettelser af Prestashop, men hvis du skrev hvad du havde af forventninger til prisen kunne du få langt flere seriøse henvendelser, og få en langt bedre respons herfra forummet på hvad der er en rimelig pris for alle de rettelser der bør gøres i shoppen.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Generelt synes jeg Amino er et fantastisk sted sted hvor man kan spørge om mange ting og få lidt råd og hurtigt hjælp, hvad jeg også selv har nydt godt af.

Men helt ærligt ??? man skal vel også selv være realistisk og kunne forstå de forskellige problemløsere, at de selvfølgeligt ikke kan sidde herinde og give gratis råd uden at få noget af det betalt.

WinkTil "uglenogelefanten.dk" vil jeg sige jeg kan se, at du allerede i denne tråd har fået værdifuld hjælp. Herudover har du fået andre gode råd i andre tråde.

Hvis du har investeret i en webshop, har du vel også lidt penge til at investere i SEO og betale for dette ?

Vi kan ikke hele livet være gratister.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

uglenogelefanten.dk:

Hej igen

Det kan godt være det ikke er formuleret ordentligt siden du misforstår, hvad det er jeg spørger om. Det er netop ud fra de 2 tråde, som du henviser til, at jeg, som jeg også skriver i indlægget, må erfare at min søgeordsoptimering ikke god nok - og netop derfor spørger jeg i denne tråd efter om der er nogen, der kender nogen, der kan lave det. Der er ingen grund til at gennemgå min shop. Det eneste jeg spørger efter er henvisninger.

Håber det klargører mit spørgsmål, hvis det er fordi jeg ikke har formuleret det tydeligt nok.

Med venlig hilsen

Uglen og Elefanten

Det kan komme til koste dig mere end du fatter vis ikke tager dig tiden det koster at læse lidt grund viden omkring SEO husk ingen arbejder gratis og viden er magt til at vælge efter ens behov

første skal du forklare dem der laver SEO hvad dine ønsker er og de skal lige forstå dit produkt

løbende lære du noget omkring dit produkt hver gang skal du forklare den til 700 kr i time hvad denne nye viden omkring dit produkt er så det lige kan sættes korrekt på din side med en korrekt produkt beskrivelse

tiden der går før SEO mand eller kvinde har tid kan du ikke lige vente , for har ikke tid denne her uge og måske næste uge

du skal derved lige have en viden om grund ting hvad er h1 , h2 og h3 interne links på siden lige hvordan laves de.

få en SEO mand eller kvinde lige en gang imellem lige til at gennemgå din siden for fejl , det kan normalt betale sig , men ikke hver gang du lige skal opdatere noget nyt.

hvad er dine behov og krav det ved du meget bedre vis du har en lille grund viden

husk at læse disse 2 ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)