Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm en nyåbnet Whisky hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Så kom min hjemmeside op at køre, kort fortalt fortæller den om whiskyens historie, dens popularitet, og i det hele taget bare alt der er at fortælle om whisky.

Hjemmesiden er som sagt helt ny, og jeg kunne derfor godt tænke mig nogle reaktioner på hvad folk synes om både idéen, og selvfølgelig selve siden.

Så hvis du lige har et minutstid eller to til at vurdere siden, eller er du i det hele taget bare Whisky fanatiker ville det være skønt hvis du lige ville tjekke siden ud og lægge en kommentar.

På forhånd tak!

www.Whiskyverden.dk

Mvh Alexander Overgaard 

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget god artikelskrivning, og nyttig viden om whisky.

Jeg håber den bliver godt indekseret, og at glade læsere trykker på belønningsknappen så du kan få dig en fed passiv månedlig check for det flotte arbejde ! :-) Eller bare til en god flaske eller to.

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rosen!

Uha ja, det ville altså slet ikke være dårligt. ;-)

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen andre kommentarer? :-)

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes indholdet på sin side er rigtig fin, gode artikler. Den er overskuelig og brugervenlig.

PERSONLIGT synes jeg at der godt kunne gøres noget ved designet, så den "osede" lidt mere af whiskey og alt hvad man forbinder med det. Den er meget neutral.

Det er selvfølgelig et spørgsmål om penge, men google reklamer ødelægger stemningen lidt.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt hvad du mener, og kan sagtens følge dig Peter. :-)

Jeg går lidt med tanken om at få lavet en flot header på et tidspunkt som ville kunne øge stemningen lidt, og hvad det angår reklamerne er det lidt svært at komme udenom dem, når der også gerne skal komme lidt penge i kassen, men tak for dit svar, og vil helt klart lede efter flere måder at gøre den mere varm og "whisky"-agtig på. ;-)

Mvh Alexander Overgaard - Whiskyverden.dk

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt synes jeg det er en overordnet fin side. Indholdet er meget fint, men som andre også nævner trænger designet til lidt ændring. Jeg ville nok benytte lidt dunkle farver - som man ville se på en whiskey bar. Den hvide baggrund synes jeg ikke passer til emnet og indholdet. Men overordnet set godt :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alexander.

Jeg er ikke den store Whisky-fan, men jeg ved at der er et stort marked for information om emnet :o)

1) Hop ind på analytics.google.com og opret en Google Analytics profil, som du kan bruge til at holde øje med, hvordan de besøgende finder og bruger din side. Det er lidt sjovere at skrive nyt indhold, når du kan se, at der rent faktisk er folk, som læser med :o)

2) Måske synes du, at det er for sent at skifte hest ift. valg af WP tema? Hvis ikke, så kig evt. på disse gratis temaer

http://newwpthemes.com/

eller disse premium themes

http://www.elegantthemes.com/gallery/

http://www.nattywp.com/natty-wordpress-themes.php

Dit nuværende tema er mildest talt ikke særligt interessant. Du vil opleve at flere besøgende bliver hængende længere på din side, hvis designet er tiltrækkende. Tilsvarende kan du også overveje at investere i et logo/en header fra en af Aminos mange dygtige webdesignere, fx Cre8tive. Det koster vel omtrent det samme som en flaske rigtig rigtig god whiskey :o)

3) Overvej dette WP SEO plugin http://wordpress.org/extend/plugins/platinum-seo-pack/ i stedet for det som du bruger nu (med mindre dit nuværende SEO plugin er en integreret del af dit aktuelle WP tema?)

4) Brug lidt billeder/grafik rundt omkring. Jeg er selv virkelig god til at få plastret mine sites til med ren tekst, men kloge folk siger, at der findes mange folk, som godt kan lide lækker grafik/lækre billeder.

Det var vist alt. Held og lykke med projektet.

Mvh Troels.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)