Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af hjemmeside søges ! :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får 404-fejl, når jeg klikker "Om os".

Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Snevagten A/S Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får samme fejl. Ellers er det en flot side

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin hjemmeside :-)

Dog er den fugl der flyver rundt foran teksten en anelse irriterende!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er den fugl??? Jeg kan ikke se nogen fugl! Jeg har prøvet både i Chrome og IE, men ingen fugl! Jeg vil se fuglen!

Hvis du/I nogensinde vil ændre logoet, så gør Z'et en anelse mindre, så det falder mere naturligt sammen med resten af bogstaverne, og så man læser det som et Z. Men ellers synes jeg, det er et flot Z, fordi det står vinklet og med rød, fed skrift, så det er dynamisk og levende.

I banneret kan jeg godt lide Mini'en. På den sorte Mercedes, er det bilen der snupper opmærksomheden, så man ikke straks ser de 2 reklamer for Reklamepladzer. Det gør man derimod på Mini'en.

På forsiden skriver du/I: "Hos os forstår vi vigtigheden ved markedsføring af det enkelte firma". Valget er dit, men jeg ville omformulere sætningen til "Hos os forstår vi betydningen af markedsføring for det enkelte firma". Det er mere forretningsmæssigt korrekt sprogbrug (okay, ikke alle behøver være enig med mig).

I Chrome står de 4 orange links-felter øverst til højre pænt på linje, men i IE står de i en klump på 2 x 2. Er det meningen? Se figuren herunder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Umair Mahmood:

Hej Aminoer

Tak for alle jeres feedbacks.

Michael Christiansen: Tak for din kritik, men hvis jeg skulle komme en masse tekst og links ind på hjemmesiden ville den være utrolig kompliceret :-)

Fortsat god dag til alle jer :-)

Med venlig hilsen

Umair Shahzad Mahmood

du kunne lave en blog på siden op ad denne kunne du ligger nyheder på og mere lidt af hvert tips ,for uden ret meget tekst på siden er det en svær kamp i google eller hel umulig kamp

FAQ side med interne links til f.eks. din blog kunne også hjælpe på siden til den bliver indekseret godt din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Umair.

Den slider I har synes jeg at højden på boksen skal være lig med billedet, så der ikke bliver en ligegyldig boks nedenunder, hvis du forstår mig, også evt. rykke de "1 2 3" længere op til højre.

Ellers rigtig fed og overskuelig side. 

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:
I Chrome står de 4 orange links-felter øverst til højre pænt på linje, men i IE står de i en klump på 2 x 2. Er det meningen? Se figuren herunder
Poul Madsen:

Hvor er den fugl??? Jeg kan ikke se nogen fugl! Jeg har prøvet både i Chrome og IE, men ingen fugl! Jeg vil se fuglen!

Hej Poul Madsen.

Jeg har nu undersøgt det på både, Chrome, IE og Firefox, jeg havde ingen problemer med at se fuglen. I alle browser var de 4 orange links i linje med hinanden. Dette har jeg undersøgt på forskellige computere, mon ikke der er en fejl i din browser eller computer? :-)

Og til jer andre, tak for ris/ros, det sætter jeg stor pris på.

 

Med venlig hilsen

Umair Shahzad Mahmood

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)