Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5.000 frosne italienske pizza´er....

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har overtaget et restparti på ca. 5.000 frosne italienske pizza´er af god kvalitet og har ikke umiddelbart en ide til at afsætte dem - har du?

De har sidste udløbsdato april 2012 - der er 2 varianter, oksekød og skinke.

Der er 14 stk. pr. karton og de indpakket individuelt i gennemsigtig folie med papbund, uden stregkode.

Havde tænkt lidt på at få mig en bod på en festival, men nok lidt svært med så kort varsel?

Giv lyd fra dig hvis det har interesse eller du kan afsætte dem.

Mvh.

Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du ikke at du kan spise 5000 frosne pizzaer på 1 1/2 år ;).

Prøv dog at ringe til festivallerne. Du får dem i hvert fald ikke solgt til dem, hvis du ikke prøver :=) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sælger...:-) men hvis du vil købe dem og selv sælge dem er du velkommen.....de står i København...

Morten

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer ikke ind på en festival/marked eller lignende med en madbod uden tidligere erfaring, mit bedste bud ville være COOP eller Dansk supermarked, de ville sikkert gerne købe dem hvis du kan smide dem afsted til en god pris..

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Immervad:

Jeg er ikke sælger...:-) men hvis du vil købe dem og selv sælge dem er du velkommen.....de står i København...

Morten

Jamen det da en god idé at købe varer du ikke kan sælge, det skal nok blive til noget....

SÅ BLIV SÆLGER!!! Brug fantasien, LØFT RØRET og ring!!

Jeg tror Coop har lidt skarpere indkøbere og gider ikke bøvle med 5000 pizzaer i restparti - desuden er der sikkert kvalitetskrav med mere - men du kan da prøve

Nej jeg gemmer mine forslag til senere, den her tråd kan nå at blive rigtig sjov

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

De er ikke egnet til videre salg i supermarkeder på emballeringen....desværre...

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for det meget fine og konstruktive svar...:-)

Punkt 1. har ikke sagt jeg har købt dem

Punkt 2. sælger er ikke noget man bliver - det er noget man er.....:-)

Morten

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Salg er noget man lærer, som man lærer indkøb, tømrer eller andet... Så kom du bare igang med at udvikle dig lidt.... du har indtil engang i 2012...

Salg er et håndværk som så meget andet og ja nogen har bedre forudsætninger end andre, men hvis du ikke prøver taber du med sikkerhed... og der er ingen mestre født... Go for it!

Og jeg skal hilse at sige du bliver høj af at få salget gennemført, satse på Amino som varebørs er nok lidt fantasiløst... ikke umuligt men der skal nok mere til...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke enig - men fair nok, du lyder som en erfaren herre der ved hvad du snakker om.....:-)

Men jeg vil nu godt sætte 3 flasker god vin på spil - de er solgt inden 48 timer via Amino......hvis du tør....

M

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv ABC lavpris, de plejer at tage restpartier af fødevarer ind..

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)