Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har råd til at betale så meget i bilforsikring...

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

De priser der er jo blot selskabets ufine måde at fortælle dig, at de ikke ønsker dig som kunde. De er så vidt jeg ved forpligtet til at tilbyde ansvarsforsikring, og det gør de jo netop med den ublu pris du har fået.

Når du får noget mere anciennitet, samt kommer over de 30 år, så skal du bare se hvordan prisen ændrer sig. Prøv evt. at sætte din anciennitet til 5-7 år med 0 skader.

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:

De priser der er jo blot selskabets ufine måde at fortælle dig, at de ikke ønsker dig som kunde. De er så vidt jeg ved forpligtet til at tilbyde ansvarsforsikring, og det gør de jo netop med den ublu pris du har fået.

Når du får noget mere anciennitet, samt kommer over de 30 år, så skal du bare se hvordan prisen ændrer sig. Prøv evt. at sætte din anciennitet til 5-7 år med 0 skader.

 

Ja, du har ret.... har tjekket lidt... og jeg glæder mig til jeg bliver gammel :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:
og jeg glæder mig til jeg bliver gammel :)

Det kan du med rette glæde dig til meeen jeg ville nu gerne være ung igen Surprise

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige solgt min Audi S6 340 HK - forsikrede den som 20-årig hos Topdanmark (som erhvervsbilforsikring og med 2 års overflyttet anciennitet - er væsentligt billigere som firmabil, åbenbart) for 8500 årligt i ansvar + 19000 for kasko. Men du har en del flere år end mig på bagen så kan formentlig sagtens gøres billigere.

Don't stop dreaming Wink Men giv dem et kald, og ring gerne rundt og spil dem ud mod hinanden, du kan sagtens få dem til at gå ned i pris.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:
(som erhvervsbilforsikring og med 2 års overflyttet anciennitet - er væsentligt billigere som firmabil, åbenbart)

Stor stor forskel på om det er privat eller erhvervs forsikringer du køber!

Hvis du er kernekunde med hus og det hele er det også nemmere ;)

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ETU / DAF / FDM er som regel det billigste

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver så det samme dog divideret med 10 :) hos GF forsikring... og så får jeg hvert år en check tilbage...

272HK , hvad skal du dog bruge alle de heste til, bare udgifter til hø og vand overstiger jo hvad jeg giver i forsikring... :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fundet en løsning?

Det bør kunne lade sig gøre at finde noget til dig i lejet 15-20 tkr

Se her hvad selskaberne ligger vægt på :

Du er over 25 = godt

Du har ancenitet , 5 år = godt

Du køber en tung bil over 1800 kg = dårligt

Du køber en bil der har mange hk = dårligt - dog er det ikke en racer = godt

Du vil kun tegne en bil = dårligt

Du vil tegne flere forsikringer og har eks hus = godt

Ovennævnte er de parametre selskaberne oftest kigger efter og jeg vil mene at det kunne se meget værre ud for dig

Det er korrekt, som der også bliver nævnte af en anden debattør,  at man ikke skal ligge for meget i onlineberegningerne fra de enkelte selskaber - der kan være stor forskelle i forhold til den pris bliver tildbudt hos en rådgiver

Prisen som privatforsikring eller erhvervsforsikring afhænger meget af hvilket selskab du taler med, men tommelfingerreglen er at det er noget dyrere at tegne den som erhvervsforsikring da du jo her kan trække præmien fra i skat

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)