Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncer i aviserne Hjælp !!!

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg åbener min virksomhed op til september, men er det så for tidlig nu her at annoncer i aviserne nogen måneder før.

Jeg tænkte os på om nogen var gode til at skrive tekster til medierne aviser blade og internettet. Og selvfølig til hjemmeside. Hjælp

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hvilken branche drejer det sig om?
Det er en meget vigtig information, ihvertfald efter min mening

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobil - computer branchen.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe du ikke har noget at tilbyde kunderne, er der næppe nogen grund til at få noget i avisen. Det har de alligevel glemt alt om, til den tid.

Så skulle det da lige være hvis du kunne få den lokale avis til at synes det kunne være spændende at lave en lille artikelserie om opstarten af din virksomhed, og at de kunne følge dine forberedelser osv. Det ved jeg ikke om de vil bruge spalteplads på.

Men med mindre du hedder Apple, eller kommer med noget helt vildt revolutionerende, bliver det meget svært at skabe hype om en kommende virksomhed. Så ville jeg nok hellere bruge tiden på at gjort noget materiale klar, som du kan bruge i forbindelse med åbningen.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har da en hel del at tilbyde kunden derfor vi åbener virksomheden op i september :)

Hehe men har du da været inde og se siden? hvad synes du eventuelt om den?... 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vent til du har noget at annoncere med - et åbningstilbud eller andet, der gælder NU

send pressemeddelelser ud når du starter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok jaa god ide synes jeg nu os :) ville jo bare høre andres gode råd...

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vent vent vent. 

14 dag for du åbner dørene kan du begynde at tænke på avisannoncer. I øvrigt vil det måske være en fordel for dig at betale avisen for en pressemeddelse i stil med.

Ung 17 årig iværksætter i Hobro egnen starter egen virksomhed inden for mobil og computer. Michael siger bl.a andet at han virksomhed bla bla bla og derudaf.

Syntes teksten på din hjemmeside er for generelt, det du skriver bliver også kaldet "salgslort" det lyder som en masse tomme løfter, det kan du gøre meget bedre, gør det mere personligt.

Så syntes jeg måske du burde ændre dit billede da det for mange (nok mest den ældre målgruppe) vil mene det sender nogle forkerte signaler. Syntes din frisure er cool, men vil nok vælge en lidt mere neutral.

Ellers er det spændende det du har gang i og ønsker dig held og lykke med projektet :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Man betaler ikke aviser for artikler - det er i strid med markedsføringsloven - man betaler for annoncer - redaktionelt stof bør ikke være til salg

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er heller ikke en artikel, det er en pressemeddelse og det er jo normalt man betaler avisen for dem.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)