Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirt design uden for Danmark - hjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har gået lidt med drømmen om at prøve mig med t-shirts design, jeg har selv designet de 3 T-shirts, så det er jo meget fint, men jeg ville sætte utrolig stor pris på at for noget info fra nogen der har/er inden for Textilbranchen.

- Hvad koster det f.eks. at få sendt 800 * 3 design * 3 favere * 3 størrelser = 21.000 T-shirts?

Ved godt det er lidt overdrevent som ny at få så mange T-shirts hjem først gang, men har bar læst så meget her inde på amino omkring at hvis du skal have det billiget hjem, skal du bestil i stor mængende?

Ved godt at der mangler lidt mere info, men hvis i ville være søde at skrive hvad jeg skal tage højder for, vil det bare være super, hvis i gad og skrive det. 

 Ser frem til at hører fra jer. :-)

P.S: Har selv designet en nakkeprint, koster det extra at få syet i?

Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke sendt, lavet... ;-)

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa

Vi er en grossist med base i det sydlige Kina. Synes dit oplæg var lidt interessant.

Mht til kvantiteten, er det rigtig nok, at du skal op i den mængde, før det næsten kan betale sig at spare på omkostningerne.

Vi har allerede kontakt til en t-shirt fabrik, som ligger i nærheden hvor vi har base. Taler vi 10-15000 stk, er det sikkert også noget vi kan klare.

Er du interesseret i, at købe dette hjem, er du mere end velkommen til at sende mig designet, og jeg kan straks finde ud af, hvad det skal koste dig.

Mht nakkelabels, skulle det ikke være det store at lægge oveni.

Mvh

Natacha T. Nielsen

Sunvision China Ltd.

natacha@sunvisionchina.com

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

er det et specielt tryk på tshirt du har designet, eller er det snitmønsteret du har designet?

hvilken stofkvalitet har du forestillet dig osv.

der er mange faktorer i spil før der kan gives et realistisk bud.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Min fejl, havde vist ikke lige fået mig udtrykt ordenligt ;-)

Det er et specielt tryk.

100 % Algodón (Bomuld) 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

alt afhængig af kvalitet (gramvægt, syninger, snitmønster osv.) ligger prisen nok omkring 5-6 kr pr stk. plus fragt.

bør fragtes i en container hvilket gør produktions- og transporttiden til omkring 2-3 måneder.

men at få distribueret så mange tshirts ud i butikkerne bagefter kræver virkelig noget benarbejde....

hvorfor ikke prøve i mindre oplag, dog til en højere stykpris, men uden at binde så mange penge i projektet.?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

kristian pedersen85:
- Hvad koster det f.eks. at få sendt 800 * 3 design * 3 favere * 3 størrelser = 21.000 T-shirts?

Dette kan gøres i DK inden med danske kvaliteter til 

7000 T-shirt med tryk i op til 4 farver (betyder ikke noget om det er forskellige farver i T-shirt og klart nok heller ikke størrelser. 

Pris ved 7000 stk i samme design ca 21,00 kr pr stk dette er med tryk i nakken i stedet for en label lidt som eks. diesel er begyndt med :) "det mærke er jo bare pisse træls, det kraser hehe"

Denne pris er liste pris og jeg er sikker på at kunne få lidt rabat ved så mange der hvor jeg får mine T-shirt fra men kender dig ikke og vil ikke vælte verden for at få en pris før jeg ved noget mere :) 

Excl moms

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)