Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 nye Affiliate sider, mangler vurdering! Hjælp tak :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino

Jeg har hygget mig med at lave 2 Affiliate sider, så nu må i gerne komme med jeres mening om dem :)

Siderne er bygget på samme themes, men med forskellige temaer, den ene er om mobiler og den anden er med konkurrencer.

Tror i at det vil være muligt at tjene på den? Hvilken tror i der vil give bedst? 

Links

http://din-konkurrence.dk/index.html

http://ny-mobil.dk/

Med venlig hilsen

Mads Ulbæk :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har valgt to af de mest mættede nicher overhovedet. Det bliver forholdsvist svært at tjene gode penge på dine sider, fordi konkurrencen er så hård. Du skal med andre ord lægge dig hårdt i selen, hvis du mener det alvorligt - og du virkelig vil høste resultater.

Alt for mange Aminoer satser på det samme som alle andre, og for lidt på de de nicher, der kræver lidt mere forarbejde, men til gengæld giver flere penge på lang sigt. Den fælde er du lidt faldet i.

Designet fejler ikke noget. Dine sider ligner alle andre affiliate-sider, og jeg går ud fra, at det var planen.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med BZR, og ville nok overveje det en ekstra gang. Det er virkelig op ad bakke. Den generelle tendens er efter noget tid, så bliver det kedeligt, og enten dør siden ellers ryger den til salg på grund af nye projekter / manglende tid. 

Hvorfor vil du lav en side med mobiler? Der er så mange andre områder du kunne arbejde med, og skabe erfaring udfra. 

Når det så er sagt: Dimensionerne på dine billeder passer ikke (logoer fra teleselskaber eksempelvis). Det ser kikset ud.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk mindstepriser, når du sammenligner priser på mobiler med abonnement. Teleselskabet kan få en ret stor bøde og den vil de højst sandsynligt forsøge at tørre af på dig.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til jeg har valgt emnerne, er fordi det er det første jeg overhovedet laver inden for det, og det jeg har bedst kendskab til, men ja, ved godt at der er hård konkurrence, men vidste ikke hvad jeg ellers skulle skrive om :) Men tænker stadig på noget nyt, men nu tager jeg et skridt af gangen. 

Tror selv på at http://din-konkurrence.dk/, er den der vil gå bedst af siderne. :)

Er nybegynder, bare siden går i nul i første omgang, så er jeg tilfreds :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Ulbæk:

Grunden til jeg har valgt emnerne, er fordi det er det første jeg overhovedet laver inden for det, og det jeg har bedst kendskab til, men ja, ved godt at der er hård konkurrence, men vidste ikke hvad jeg ellers skulle skrive om :) Men tænker stadig på noget nyt, men nu tager jeg et skridt af gangen. 

Tror selv på at http://din-konkurrence.dk/, er den der vil gå bedst af siderne. :)

Er nybegynder, bare siden går i nul i første omgang, så er jeg tilfreds :)

Har selv en konkurrence side (vinderhimlen.dk) og kan fortælle dig det er et meget op ad bakke. Men du kan selvfølgelig altid prøve at kæmpe efter nogle markedsdele, men det er meget svært. Dette er bestemt ikke for at holde dig væk. Men nærmere et råd om du skal arbejde meget professionelt for at opnå gode resultater. Sørg især for at holde dine omkostninger nede.

Mener kun du skal fokusere på ét website og give den fuld skrue. 

Gennemsnitlig CPC betyder hen hel del.

Jeg har et lille stykke tid leget konkurrence affiliate og må sige nogle af surveysene er bestemt ikke provitable og affiliate netværkene betaler kun omkring 14 kr pr. lead og surveyen er 17 sider med JA & NEJ TAK tilbud. De fleste brugere opgiver nok allerede halvvejs og man får kun komission hvis de afslutter surveyen på sidste side :() Dem man får leads for har sikkert sagt ja tak til et tilbud, hvilket giver netværket en rigtig god kommission, mens man ikke får en del af kagen.

Derimod er jeg meget glad for Orville hvor man bliver afregnet ordentlig for surveys. Altså man får en del af salget hvis brugeren siger ja tak. Også Euroads surveys er meget gode.

Så vil jeg ikke nævne nogle navne på dem jeg synes er helt ude i skoven.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)