Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed søger Mødebooking bureau - No cure, No Pay, kender du nogle?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer
Jeg repræsentere et reklame bureau, som leder efter en ellere flere mødebookere til freelance arbejde.

Jeg havde tænkt mig at arbejdet skulle foregå ud fra NoCure NoPay princippet og jeg havde tænkt mig at der var mulighed for på sigt, at få flere mødebooker på.


Det er vigtigt for mig at understrege at jeg ønsker kvalitet frem for kvantitet.


Vi er ikke blandt de billigeste på markede, hvorfor der derfor skal vækkes interesse om produkter som konkurrere på andre parametre end blot prisen.

Kender i nogle som kan hjælpe her eller har i selv erfaringer med mødebooking til reklamebureauer hører jeg gerne fra Jer.

Mvh
Andreas Jensen

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Jensen:
Jeg havde tænkt mig at arbejdet skulle foregå ud fra NoCure NoPay princippet og jeg havde tænkt mig at der var mulighed for på sigt, at få flere mødebooker på.

 

De fleste telemarketingsbureauer har en no cure no pay løsning idag, så det er bare at slå et par stykker op på Google, min erfaring er at den løsning oftest kun giver pote på kvantiteten ikke kvaliteten, hvis du vil have virkelig kvalitet skal du ud og betale faste timepriser.

Best regards

Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke svært, at få kvalitetsmøder, det er alene et spørgsmål om kunden er villig til at betale for kvalitet.

At sætte lighedstegn mellem fast timepris og kvalitet holder ikke i længden, hvis dem som booker dine møder ikke er dygtige nok til at spotte kvalitet. Det, som motiverer en mødebooker er at få lukket møder, og få en potentiel bonus på sigt, eller ekstra provision pr. Møde.

Derfor vil jeg anbefale dig, at du sætter dig ned og realistisk vurderer hvor mange møder I selv på en normal arbejdsdag kan lukke med den kvalitet som I kræver, baseret på at det er emner I ikke har kontaktet tidligere.

Med det antal møder som du realistisk vurderer I selv kan lukke, kan du så regne bureuaets pris ud, hvis det skal kunne løbe rundt for dem i længden, at have en eller flere medarbejdere på jeres kampagne. Tilbydes du en pris som er væsentlig lavere end den, som du selv vil kunne booke møder til, så kan du tage chancen, men så har du ikke kvaliteten på sigt.

På jeres område er der nok kun 1,5 - 2 kvalitetsmøder pr. Dag.

Du er velkommen til at ringe og få et godt råd.
Henrik Sidenius
Nyt Fokus
Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved ikke om de kører NoCure NoPay hos SALE4U.nu, men jeg har haft stor held med brug af deres mødebooking da jeg skulle i gang. Det fede ved dem er at de også kan hjælper nye iværksættere med holde møder hvis man har udfordringer i den retning. :)

Fra Allerød
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas, 

Hos GREAT Communications (www.great.dk) har vi ganske meget erfaring med etablering af kvalificerede møder for reklamebureauer. 

Vi arbejder ofte på NCNP-vilkår og vil om ikke andet kunne give dig værdifuld indsigt i de muligheder, der findes. 

Lad gerne høre fra dig. 

Bedste hilsener

Jan 

Fra HAslev
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg ville lige byde ind ang. mødebooker.

Jeg starter som selvstændig mødebooker. Så jeg er klar på at påtage nogle opgaver.

Jeg har booket møder inden for It, mere præcist Telenor.

Det som jeg kan tilbyde og står for, er seriøse og kvalitets møder.

Send evt. mail til mig. huj1977@gmail.com

MVh

Henrik Jørgensen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas

Et reklamebureau der ikke kan levere kunder til sig selv?

Hvorfor gør de ikke bare det det er gode til?

At reklamere for sig selv?

Det er da meget billigere og mere effektivt end at skulle bede andre,
(der ikke kender deres styrker) at forstyrre folk i deres arbejde.

Måske de bare ikke har haft tanken?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om SALE4U laver NCNP aftaler, men jeg ved at de har en masse at gøre med mødebooking. Du kan jo prøve at se om det er noget I kan bruge.

Jeg har brugt dem en gang, og havde kun gode oplevelser med dem. 

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Et alternativ kan være Valeur Telemarketing som også laver mødebooking, de har dog ikke No cure, men jeg syntes du skulle overveje om det er det du gerne vil. Mine erfaringer med NCNP er ikke specielt gode, specielt hvis det er tunge B2B møder.

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

>>Martin 

Hvorfor er NCNP dårligere når det drejer sig om bookning i den tunge ende?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)