Jeg har gået lid med tanken om at starte et bureau, hvor man kan leje event piger igennem, og har nogle spørgsmål, som jeg ikke har kunne finde svar på :)
Jeg ved at man skal have arbejdsskadeforsikring på alle ens ansatte, men skal jeg så også det hvis de kun skal arbejde et par weekender, for så bliver det jo hurtigt dyrt hvis man har 50 ansatte
Hvis ja, skal man så også have arbejdsskade forsikring på den enkelte hvis de betales med honorar?
kan man ansætte dem på honorar i sådan et firma?
Er 350 - 400 i timen for meget at forlange til diskotekerne?
Er event pigernes time løn på 150 for meget?
og hvad gør man hvis ens firma ikke får nogle jobs på et år, ang. skat?
Håber i vil bruge tid på at svarer bare et par af spørgsmålene, så ville jeg være glad :)
- Mads Ulbæk
Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til toNy-mobil.dk !
hvad angår arbejdsskadeforsikringer, så samler du sammen - hvis du eks har 5 ansatte der på en måned arbejder 30 timer, så kan du nøjes med 1 stk arbejdsskadeforsikring
www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma