Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have flere besøgende? Lad mig hjælpe dig!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Jeg er ved at oprette en helt ny hjemmeside, vil du kunne hjælpe mig med at få flere besøgene både private og virksomheder???

Det er en ny form for coaching jeg tilbyder.

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg er ved at oprette en helt ny hjemmeside, vil du kunne hjælpe mig med at få flere besøgene både private og virksomheder???

Det er en ny form for coaching jeg tilbyder.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:
Og jeg synes bestemt ikke 2 kr. pr besøgende er en 'latterlig lav pris' - langtfra.

Jo det er det faktisk. Billigere ind Adwords..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:
Jo det er det faktisk. Billigere ind Adwords

Måske hvis du ligger på et høj-konkurrence ord. Men derudover så får man sikkert en masse "spild"klik det er jo ikke folk der har søgt på dig du får kliks fra. Du får kliks fra dem der læser de blogs der bliver skrevet

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Du er jo heller ikke garanteret konvertering via adwords eller facebook ads.
Der kan du jo også risikere, at det er "ligegyldige" folk der kommer forbi.

Det er heller ikke kun blogs, som jeg skriver, men det er meget forskelligt alt efter hvilken hjemmeside man vil have besøgende til.
Hvis man f.eks er freelancer og laver webløsninger, kan jeg jo linke fra relevante opgaver på amino freelancer.

Der er rigtig mange muligheder, men det afhænger endnu engang af hvilken side det er.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Til interesserede:

Efter lidt korrespondance med Rasmus og efter flere konkrete spørgsmål til hvor trafikken kommer fra, har det ikke været muligt at få andet svar, end at det kommer fra sider "som" amino via indlæg.

Det må derfor forstås som forumindlæg, som han finder "relevant" for den pågældende kunde. Du er naturligvis velkommen til at rette mig Rasmus, hvis det er forkert forstået.

EDIT: Så lige indlægget ovenfor. Det er klart en konvertering aldrig kan garanteres, men når du sammenligner med Facebook annoncering, så har annoncøren mulighed for at målrette sin kampagne præcis til den målgruppe man ønsker. Du vil ikke give svar på hvor trafikken præcis kommer fra, hvilket betyder at "relevansen" bliver lagt i dine hænder.

Dit incitament er derfor at presse så mange kliks igennem som muligt, da alle kliks afregnes ens, uanset kilde. Det er derfor ret nødvendigt som minimum at vide hvor de besøgende kommer fra. Kan du ikke se det?

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Tony!

Du har fuldstændig ret i at relevansen bliver lagt i mine hænder, og det tager jeg heller ikke afstand fra.
Men jeg skal gerne fortælle dig hvor din trafik kommer fra hvis du laver en bestilling hos mig, men jeg kan ikke se nogen grund til at begynde at kigge efter fora til dig, og komme med en lang liste på hvilke sider jeg kan bruge, hvis du alligevel ikke ønsker min service, eller angiver nøjagtigt den sider du ønsker markedsført.

Til gengæld er jeg billig og hvis jeg bare kørte en masse unødvendige kliks igennem, kan du til enhver tid sige fra, hvis det er en service du ikke ønsker fortsat.
- Det er også derfor du starter med at købe et hvis antal besøgende, så du derefter kan vurdere om det er noget du vil fortsætte med.

Jeg ville jo heller ikke få noget som helst ud af at spamme og skade, samt lave dårligt ry over hjemmesider og lave irrelevante links.
Fordi det vil også ødelægge mit eget personlige ry! 

Jeg håber i forstår..

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

Kirsten E:
Og jeg synes bestemt ikke 2 kr. pr besøgende er en 'latterlig lav pris' - langtfra.

Jo det er det faktisk. Billigere ind Adwords..

Det er væsentligt over, hvad jeg betaler hos Adwords - men jeg har en nicheforretning, og benytter mig ikke af højprofilerede søgeord.

 

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Klippet fra vores egen hjemmeside ca. 1/3 nede:

1.  Der er op til 100 gange forskel i prisen på forskellige søgeord.

2. Der er op til 100 gange forskel på, hvor sandsynligt det er,
     at et specifikt søgeord konverterer en besøgende til en kunde 
    
på din hjemmeside.

Vi lever bl.a. af at fjerne irrelevante søgeord så annonceringen kan blive super præcis og målrettet.

Hvis målretningen er så tåget, at man ikke en gang kan registre søgeord eller sågar trafikkilde, så er man endnu ringere stillet.

Konverteringsmæssigt er det min erfaring, at hvis man ikke er i et massemarked (eks. mobiltelefoner) så kan det ikke engang betale sig at annoncere i Googles egen baby; Display netværket (AdSense)

Og her får man endda sporingen med.

Prøv at komme med nogle succeshistorier eller referencer for virksomheder, der har fået god økonomi ved at bruge din service. Det vil klart styrke din argumentation.

Venlig hilsen,

Christian

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)