Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til leverandører af designer-tøj!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit første indlæg skrev jeg bestemt som en hjælp, og eftersom jeg kender en hel del til branchen, så ville jeg dele lidt ud af det, og fortælle dig om de kedelige tedenser, som selv velrenommerede kæder ryger i. Hvis du ikke opfatter det som hjælp, så er jeg ked af, at jeg prøvede. Dit svar på mit første indlæg må jeg ærligt indrømme, at jeg opfattede som uvindende, om det var pga. formuleringen eller andet, kan jeg selvfølgelig ikke vide med sikkerhed. Men jeg besvarede det med de facts, som jeg nu engang kender.
Må vi se butikken? 
Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej NSE,

Ok...bare i orden. Kan godt se at min formulering kunne fortolkes i den retning, men synes efterhånden at jeg er ved at have rimelig godt styr på det. Jeg har været i gang i et par år efterhånden og har tilegnet mig en del viden samt (synes jeg i hvert fald selv) betalt mine lærepenge. Jeg har selvfølgelig været udsat for klager fra de respektive modehuses advokater, men faktum er at de hver gang indtil videre har måtte opgive.
Jeg har som skrevet oven for, lukket shoppen ned for en periode for at give den en ansigtsløftning samt foretage et par reformative tiltag i forhold til leverandører, rutiner, m.m.
Jeg er yderst positiv over for enhver form for anvendelig kritik, men har bare ikke tid til at høre på folk som siger at noget er umuligt.
Jeg hører meget gerne fra dig i en personlig email eller i form af et nyt indlæg her på forummet, hvis du enten har ideer, tips, forbindelser eller andet som du mener kunne være brugbare for mig nu hvor du ved at jeg ikke er helt grøn trods min formulering oven for. ;-)

Venlig hilsen,
Kasper
Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa....

sjov diskution i har gang i.
nu må jeg lige sige at det er rigtigt at sand osv i en butik i dk bliver ganget med 2,5 til slut brugeren men sand laver jo også en ikke uvæsentlig markup og derfor er det naturligvis muligt at sælge mærkevarer med lad os sige 40% af normal prisen...
det vil jo i de fleste tilfælde være sidste års modeller man kan sælge meget nedsat....
og for at holde i dit eget eksempel afhænger det jo også af hvor meget man ønsker at tjene men hvis du køber en sand vare og ønsker markup på 1,5 istedet for 2,5 ja så er der jo en god besparelse for kunden
men der skal jo høvles noget igennem systemet for at det bliver sjovt..
men bare for at sige at en vare til 50% af normalprisen ikke behøver at være kopi...... 
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/26/2005 3:41:39 AM Forfatter: Haurum Selv er jeg helt tosset med 2xist undertøj som i mange år har været et kæmpe hit i USA - desværre forhandles det næsten ikke af nogen herhjemme.

Hej
 
Bare til din orientering, så forhandler www.hisbasicwear.dk en del fra 2xist...
 
/Brian
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

 
Har læst dit indlaæg tror at jeg måske har forstået hvad du har på hjertet......
 
Jeg har kontakterne men det hele kommer an på hvor meget du kan komme af med ?????
 
Men ellers er du velkommen til at spørger om råd
 
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)