Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi mangler et program

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen

Vi står og skal lavet en tegning af et produkt men vi mangler det program som vi skal tegne det i.

Vi har tidliger brugt auto cat og det ville vi gerne igen men vi kan ikke rigtig finde det så hvis der skulle være en her inde der ligger inde med det program og ikke bruger det vil vi gerne høre fra dig eller hvis der er nogle der ved hvor vi kan få den

Den skal køre på windows 7

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Frank

Det lyder måske dumt, men er det AutoCAD du mener? kender ikke til auto cat, er det et 2d eller 3d program?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B:

Hey Frank

Det lyder måske dumt, men er det AutoCAD du mener? kender ikke til auto cat, er det et 2d eller 3d program?

 

Jo det er autoCAD og det skal helst være 2D

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Maribo
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er autodesk.com der har autocad Wink

Opdagelsesrejsende i informationsteknologi Big Smile

Mødested for professionelle og spirende kunstnere

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Frankhmi123:

Vi har tidliger brugt auto cat og det ville vi gerne igen men vi kan ikke rigtig finde det så hvis der skulle være en her inde der ligger inde med det program og ikke bruger det vil vi gerne høre fra dig eller hvis der er nogle der ved hvor vi kan få den

Du skriver at i har brugt AutoCAD før men kan ikke finde det, så er det jo godt man bare kan hente det ned igen:

http://usa.autodesk.com/autocad/trial/    <- det er selvfølgelig en trial version til 30 dage... Men hvis i har købt det før, burde i sidde inde med cd key eller hva de nu bruger som sikkerhed. Og hvis det er den i mangler så kan i jo nok få den tilsendt hvis i skriver til autodesk og bekræfter at i har købt den tidligere. 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde forhandlere af autocad på autodesk.dk   

Ellers findes der også opensource software til CAD,  hvor godt det er kender jeg ikke noget til

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg meget CAD erfaring, så jeg ville da gerne vide hvad i skal have tegnet?

Er hvilken produkt skal der komme ud af det? Er det elektronik eller et hus, er det i metal eller i plast?

Dette har lidt at gøre med, at AutoCAD ikke bare er autocad. Der er mange forskellige versioner og de er hver især gode til hver deres ting. Men en ren AutoCAD er fin til 2D, men hvis det ikke lige er en simpel 2D tegning i skal have ud af det, så hjælper det jer jo ikke meget. Det kan anbefales at tegne 3D i deres 3D program Inventor, men det er bestemt ikke alt der skal tagnes i 3D bare fordi man kan.

Fortæl lidt mere om hvad du skal og ikke bare om du ikke kan finde AutoCAD. En lovlig licens kan købes hos InvenDK.dk eller hos NTI.dk.

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Ellegaard:
Er hvilken produkt skal der komme ud af det? Er det elektronik eller et hus, er det i metal eller i plast?

Vi skal ha lavet et ur i både plast og metal

og vi ville bare høre om der var en der lage inde med det program og ikke brugt det mere

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til at det vil være en god ide for jer at lave det f.eks. Autodesk Inventor. Den kan lave støbeforme til plast. Jeg vil ikke tro du finder nogen der har det liggende og der vil låne det ud, men det skader selvfølgelig ikke at spørge :)

Hvor mange penge har i, hvis det skal have det tegnet?

Kunne være det var måden for jer??

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael_N:
Ellers findes der også opensource software til CAD,  hvor godt det er kender jeg ikke noget til

Meget er... ret dårligt. Jeg har dog brugt open source-versionen QCAD til at lave en del af 2D-tegningerne, da jeg læste Teknisk Design, fordi jeg ikke vill hoppe med på holdets piratbølge...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)