Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WHMCS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Til dem af jer der køre med WHMCS har jeg lidt spørgsmål, håber i kan hjælpe og hvis i ikke er glade for at poste offentlig er i velkommen til at smide en PM.


Hvad for betalings udbyder bruger i der kan sammen med WHMCS?

Domæner hvem køber i dem ved, kan de arbejde direkte med WHMCS?

Mvh.
Jesper

Mvh.

Jesper

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi bruger PayPal, og det spiller 100% sammen med WHMCS.

Domæner køber vi ved Device, og der er endnu ingen direkte integration med WHMCS, men det burde kunne fikses i samarbejde med dem, det er blot ikke noget vi har gjort, da vi står og overvejer at skifte til OpenSRS, og de kan arbejde direkte med WHMCS.

Mvh.

Frederik

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

WHMCS kommer med nogle meget åbne API'er og rigtig gode guides til, hvordan det kan udvikles. Jeg har udviklet mit eget betalings API så WHMCS spiller sammen med Quickpay, og så har jeg lavet mit eget domæneregistar API, så det også spiller sammen med vores registar (der om std. ikke havde API til WHMCS). 

Det er slet ikke så svært, hvis man har hovedet skruet rigtig på og har lidt kendskab til PHP og sådan... :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jhave:

Hej


Til dem af jer der køre med WHMCS har jeg lidt spørgsmål, håber i kan hjælpe og hvis i ikke er glade for at poste offentlig er i velkommen til at smide en PM.


Hvad for betalings udbyder bruger i der kan sammen med WHMCS?

Domæner hvem køber i dem ved, kan de arbejde direkte med WHMCS?

Mvh.
Jesper

Jeg bruger Paypal, det er nemt og ligetil, virker perfekt med WHMCS

.dk domæner køber jeg hos device.dk som er meget hurtige til at registrere domænerne, de har også gode priser og resten som feks. .com .net  og .org hos srsplus.

Bruger ikke integration til srsplus, men det kan være jeg gør det.

Umiddelbart har jeg det bedst med at taste domæneordrene manuelt og da jeg sparer vildt megen tid med whmcs som selv opretter på serverne, så gør det ikke så meget jeg bruger lidt tid på den del.

mvh

Peter
ZXNET.DK

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

nu har jeg forsøgt mig lidt frem, og har konkluderet at device ikke er så hurtige til at få domænerne registreret.

Hvad er erfaringer med OpenSRS ?


Mvh.
Jesper

Mvh.

Jesper

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes nu ellers Device er ganske hurtige til at få det igennem.

Jeg har meget blandede erfaringer med OpenSRS.. De virker såmænd godt nok, men de har nogle seriøse problemer med flytning af .dk domæner, hvor de kræver et DK-handle og et password for at de kan flytte domænet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)