Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye hjemmeside

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I can make you a basic website for 500kr (today only)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 04:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer...

Så har jeg lavet et nyt logo galleriet har fået en tur, tænker på om der er nogle funktioner som mangler, mit cvr nummer er på vej...

Mange tak endnu engang...

/Anders

www.conzeptz.dk

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Led-montage.dk Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Først vil jeg bare lige sige at jeg faktisk er ret vild med temaet!

De forskellige flag øverst oppe - har de/kommer de til at have en funktion, for ellers synes jeg bare de forvirrer mere end de gavner.

Dernæst så synes jeg du bør arbejde på at fjerne logoet hvor der står "WOWSlider.com" på forsiden.
Det virker ikke så prof lavet når det er synligt.

//Mikkel

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders!
Jeg er ny her på Amino men kan da måske suplere med lidt alligevel.

Jeg synes der mangler lidt mere SEO især på index.
Bruger du slev ikke headline (h1, h2) for de ranker jo ret højt.

<title>Conzepts</title> skal være mere fyldestgørende

tekster og iconer i toppen og bunden er grafisk for massiv efter min mening (minder fontstørrelse)

Skal der ikke altid defineres en doctype (sproget som browseren skal læse med) fx 1,0 strict


Kig forbi min side jeg også lige har fået i gang.

http://www.innorvation.dk

Vi kunne måske dele links så vi kunne komme i gang med at opbygge et netværk. Skriv en besked til mig hvis det er noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en flot hjemmeside, og banneret er rigtig flot. Du har valgt nogle lidt blege farver, så hele hjemmesiden kommer til at virke bleg, borderline sort/hvide, men det er en smagssag.

Nederst står der "Conzeptz, Frejas plads 20 20, DK-3650 Ølstykke" - jeg går ud fra, at det ene 20 skal slettes.

På siden Om Conzeptz står der et stykke nede: "Jeg dedikere mig til hver collage jeg laver, en collage er ikke et produkt for mig det er en unik mulighed for at jeg kan kreer et minde og en historie som gør andre mennesker glade." Den smutter med om verber skal ende på e eller r; det gælder dedikere og kreer. Jeg vil foreslå dig at overveje en omskrivning af sætningen til fx "Jeg dedikerer mig til hver collage jeg laver. En collage er ikke et produkt for mig; det er en unik mulighed for at jeg kan kreere et minde og en historie som gør andre mennesker glade."

Kommasætningen smutter på sætningen oven over, som jeg vil foreslå dig at overveje ændret til fx: "Arbejdet med collager giver mig en frihed som jeg ikke finder andre steder: Her er ingen grænser, der er ingen regler og så er arbejdsprocessen unik... HVER gang.

På siden Erhverv skriver du øverst: "Jeg har efterhånden løst en masse forskellige grafiske opgaver for forskellige virksomheder." Pas lidt på med, at du ikke afslører dig selv mht. mange eller få referencer. Det er specielt ordet forskellige, der afslører, at du helst ikke vil være konkret - jeg kan godt tage fejl, men MANGE forfalder til ordet forskellige m.m. Det er din beslutning, men jeg vil foreslå dig at skrive noget i stil med: "Jeg har i tidens løb løst grafiske opgaver for mange typer virksomheder."

Du er god til det grafiske, og du er også god til at vælge ord, men din kommasætning eller mangel på samme gør/KAN gøre, at din skrivning får en lidt anden klasse end resten. Måske er det helt bevidst fra din side, fordi du måske ønsker at bryde grænser og gøre op med komma-diktaturet, det ved jeg ikke. Jeg vil bare anbefale dig en korrektur-læsning.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 05:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Den er fuldstændig glippet, med at svare tilbage, vil bare lige sige det er ikke fordi jeg ikke sætter pris på jeres svar tværtimod, har bare haft rigtig godt gang i den med en masse arbejde og et tredje barn på vej :-)

Jeg har lavet nogle små justeringer på siden, og går i gang med teksten her i løbet af weekenden..

Igen mangetak for jeres svar det er yderst brugbare, poul du har fuldstændgi ret tror jeg ahr stirret mig lid blind på den tekst...

/Anders

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet set nydeligt, dog irriterer det mit æstetiske øje lidt, at du bruger så mange forskellige skrifttyper og størrelser. 

En til dato, så samme i fed i højre hjørne.

Så kommer der en anden i logoet, og en tredje i menuteksten.

Så en fjerde i billedslideren og en femte i footerteksten.

Kunne måske med fordel homogeniseres lidt.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper...

Og mange tak for din mening, jeg kan sagtens følge dig og det bliver helt sikkert en ting som jeg vil gøre noget ved..

/Anders 

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

JEg sidder lige nu og opdatere min hjemmeside endnu engang, da jeg udvider det hele en smule nu jeg ville høre om der ikke er en venlig sjæl som vil komme med lidt input til min menu Art shop...

Jeg er lidt i tvivl om produkt billederne er ok det tager en masse tid og lave men er blevet lidt i tvivl......

Der kommer en masse detalje billeder og tekst under produkterne disse er igang med at blive lavet lige nu :-)

Link: www.conzeptz.dk/web


Mange tak

/Anders

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)