Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maskiningeniør/GMM'er til samarbejde om ny opfindelse med højde

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer -

Jeg har fået en knaldgod idé - Og hvis bare dét var nok til at vække interessen ville lykken være gjort.

Jeg kan konkret tilbyde ligeværdig andel i min idé, som omhandler et modul til størkøkkenopvaskemaskiner/hætteopvaskemaskiner.

Idéen skal modnes, og der skal laves tekniske skitser før den kan præsenteres for rette aftagere/producenter, men der er grundlag for at skabe en stor succes, da idéen er unik og opfindelsen har en betydelig højde.

Send en PM hvis du er kvalificeret indenfor maskinkonstruktion eller har en lignende baggrund.

Iværksætterhillsener/ Christian

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg syndet det lyder spænde og kunne godt tænke at se hvad det er for noget du går og laver.

Er selv udlært tømrer så det med maskiner er jeg ikke så meget inde i men er altid klar med en god løsning på et problem eller en udfordring.

Hilsen rvejsgaard

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Vejsgaard -

Jeg er glad for din interesse - Du nævner, at du er tømrer, hvilket jeg også selv har fungeret som i en årrække. Det kan give nogle meget brede kompetencer -

Problemstillingen her omfatter dog produktion af en relativt kompleks mekanisk axialpumpe, så jeg tillader mig at antage, at jeg har brug for en partner som har en ekstremt specifik ekspertise inden for netop engineering.

Dette er netop også grunden til, at jeg tilbyder ligeværdigt partnerskab - At det er decideret fagekspertise som jeg har brug for.

Men jeg siger mange tak for din respons :)

Med venlig hilsen

Christian Machon

Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chr.

Jeg er M-ingeniør med 15 års erfaring i engineering. Kender en kompetent gut mere.

Kan kontaktes på tmp@sport.dk

Tommy 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 53
Fra  CMSexperten Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg er Industritekinker og kan tilbyde at lave tekniske skitser samt producer et prototype hvis det er noget.

Mvh Mustafa

 

 

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Fra  InSail ApS Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg er Industritekniker og har været det i over 10 år. jeg kan lave tekniske tegninger i autocad og kender en der er skrap til solidworks. jeg kan bidrage med min tekniske viden samt fremstilling af produtyper.

Hvis det har din interesse kan du sende mig en pm eller mail til jacob@insail.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vidst ikke aktiveret PM'er i din profil :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Husk en NDA ift. alle de velmenende AMINO'er ;o)

Hilsen Daniel 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)