Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en Design virksomhed til webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle i super hjælpsomme mennesker på Amino.

Jeg og min partner søger en design virksomhed som har meget erfaring indenfor design, opsætning af webshops, SEO, udvikling og evt. kan være med til at ligge en god strategi for webshoppen. vores budget ligger på 20.000kr - 30.000kr. Dog har vi også en ret stram deadline.

Jeg ville dog hører om der er nogle af der har erfaring og kan anbefale en eller flere virksomheder som vi kan tage med i overvejelserne? vi kunne godt tænke os at vores webshop bliver sat op i magento eller Joomla med Redshop.

Mvh

Eik Emil Christensen. 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Eik.

Prøv evt. at lægge opgaven ud på Amino Freelancer.

Gerne med lidt flere detaljer omkring præcis hvilke features, som I ønsker. Det er især vigtigt at præcisere, hvis I har forventninger om funktioner, der IKKE er standard i de nævnte løsninger.

20.000-30.000 rækker ikke voldsomt langt, hvis der skal laves unikt design og tilpasninger.

Held og lykke med projektet.

Mvh Troels.

PS. HUSK at tjekke referencer på jeres evt. kommende leverandør, før I binder jer til noget...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eik

Vi laver ikke strategi og SEO arbejde. Til gengæld er vi ret dygtige (og billige) når det kommer til at levere en professionel webshop (på systemet Magento). 

For 9.995,- får i et unikt design, implementation og opsætning samt hosting og betalingsgateway første år (hosting og betalingsgateway alene har en værdi på 3.000+).

Prisen kan kun lade sig gøre fodi vores team er outsourcet, du kan evt. læse mere om vores løsninger her:

http://getashop.dk

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eik

Hvis du vil have redSHOP og Joomla, er vi de bedste til at løse opgaven. redWEB er et af verdens tre største Joomla konsulenthuse og da vi står bag redSHOP har vi også de bedste kompetencer til denne opgave.

Vi er Full Cirkle Service Provider og har alle kompetencer inden for ehandel inhouse.

Som Troels også skriver... Hvis du har en form for kravspec, vil det også være en hjælp til at tidssætte opgaven.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil have et tilbud eller blot lidt sparring.

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er igang med at udarbejde vores specifikation som vi gerne sender ud til de mulige kandidater når den er færdig. 

Vores specifikation er færdig idag eller fredag. Budgettet ligger på de 20-30 til at starte med, som for det meste skal udgøre arbejdet med selve designet, vi har ikke mange ekstra krav til vores webshop udover en enkelt eller to funktioner, som allerede står i vores specifikation. Men igen, det kan udvikles på et senere tidspunkt hvis budgettet ikke rækker til det i første omgang.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento er et super godt system.. Presta skulle vidst også være godt men kender det ikke så godt... 

Hvis Magento har interesse må du meget gerne kontakte mig og så kan vi lave tag en snak om din opgave...

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eik.

Du må gerne sende jeres specifikation når den er klar, selv om jeres budget nok er lidt i underkanten hvis I vil have et design udviklet helt fra bunden.

Jeg vil gerne give vores bud på en løsning, i mellemtiden kan du læse mere om os her: http://www.confero.dk/

Med venlig hilsen

Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi gik samme vej som dig. Først fandt vi en designer, så fandt vi et udviklingshus og så fik vi nogle til at skrive artikler osv. Vi har benyttet os af super billig arbejdskraft fra lavtlønsområder, som vi fandt på www.freelancer.com. Men selv der er 20-30k ikke meget.

Hvis jeg havde vidst hvad jeg ved i dag, så havde jeg stillet mig selv spørgsmålet: kan jeg leve med et allerede færdigudviklet template eller skal det hele virkelig laves fra bunden? Skal jeg bruge 28k på udvikling og 2k på markedsføring (SEO osv) eller vil det være bedst at bruge 2k på udvikling og 28k på markedsføring?

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input Thomas. Det er stof til eftertanke, dog er jeg helt 100% på at vi skal have et unikt designet webshop da vores markedsføring bliver ført på en lidt anderledes måde som vi er sikre på nok skal få vores navn derud, derudover koster det kun arbejdskraft.

Nu nævner i alle at vores budget ligger lige i underkanten, hvad tager et udviklingshus normalt for et unikt design til en webshop ? bare rent design mæssigt, ved godt det nok er svært at svare på uden en specifikation, men kom gerne med et bud på en større design opgave. 

Vores specifikation er færdig senere idag. Til alle der har henvendt sig, så siger vi mange tak for alle de mange tilbud som vi har modtaget. Det super at der er så mange hjælpsomme ild sjæle på Amino der er friske på at påtage sig et projekt! :D

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er super svært at svare på. Min ex arbejder for et firma, som leverer større web-sites. Ikke de største, men større. De vil ikke røre en sag, der ikke som minimum har et budget på en halv million - og de har skam outsourcet til udlandet for at få billige udviklere. Min ex-partner er programleder og bliver udfaktureret til 2800 kr. i timen. Men herinde kan du finde folk, som synes at et web-site der koster 10.000 kr. er mange penge. Så hvad er hvad?

Jeg vil råde dig til at kigge nærmere på de udenlandske sites som www.freelancer.com og www.elance.com. Hvis vi taler om value for money, så får du cirka 5-10 gange mere arbejdskraft fra de steder, end du gør herinde fra. Det kræver langt mere detail styring og projektledelse og den finish og kvalitet du får er ikke den samme som en danskers. Men det er en måde at holde omkostningerne nede på - hvis du ved, hvad du laver. Hvis du ikke ved, hvad du laver, så er offshore den nemmeste måde at brænde fingrene på ;)

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)