Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 år og vil gerne prøve affiliate marketing, hvilket affiliate netværk skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er en dreng på 15 år, der gerne vil kaste mig ud i affiliate marketing. Nu spørger jeg jer så om der er nogle steder der ville passe bedre til mig end andre eftersom jeg jo er under 18. En anden ting er også at jeg ikke vil samle kunder ind via en personlig hjemmeide, men igennem facebook sider.

Gode råd og ærlige vurderinger om mine tanker er realistiske er meget velkomne

- Alexander Larsen  

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Du skriver du gerne vil bruge affiliate igennem facebooksider - hvad for nogen facebook sider har du? Og hvor mange medlemmer/synes godt om har du på den side(r)?

Mvh Mathias

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er selv lige begyndt med affiliate, og er på samme alder som dig. Bruger partner-ads på min side.


De har ikke lige så mange programmer som mange andre, men supporten er super! Ken er også her på Amino hvor han tit skriver. Partner-ads har også knapper du gratis kan bruge til din side, og blogindlæg med ideer til affiliatesider.

Partner-ads kan klart anbefales! 

.

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

nvm

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg lige prøve at se på så mange tak!!

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Mine sider er primært fællesskaber (For os der elsker et perfekt jordbær) og citater (f.eks. film citater). Jeg har en del og de ligger mellem 1.000 og 5.000 "like's

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)