Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mini e-shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har en hjemmeside der kun har 12produkter. De skal alle listes på samme side med mulighed for at smide dem i kurven og så købe dem med dankort o.s.v. Jeg har ikke behov for en kæmpe e-shop blot en side hvor man kan tilføje ny produkter og så liste dem på den helt samme side igen. Giver det mening? ;-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart lyder det nu alligevel som  om at det er en almindelig webshopløsning du skal have fat i.. Hvis det skal være helt perfekt, så vil jeg gerne anbefale dig at gå til et webbureau, det giver altid en kæmpe frihed at det, du skal have, er programmeret nøjagtig efter dit hoved.. (eller, faktisk skal du jo tage udgangspunkt i dine kunder, men dem skal du ligesom forsøge at identificere dig med!)


Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg har sendt dig en PM/mail :-))

Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også brug for en simpel webshop - helst med integration i Joomla. Er det noget du har indsigt i, så må du også gerne sende mig en PM. :)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steffen,

 

Så er der sendt en mail til dig ;)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-03-2007 08:53:58
Forfatter: Mattias Skovhøj

Umiddelbart lyder det nu alligevel som  om at det er en almindelig webshopløsning du skal have fat i.. Hvis det skal være helt perfekt, så vil jeg gerne anbefale dig at gå til et webbureau, det giver altid en kæmpe frihed at det, du skal have, er programmeret nøjagtig efter dit hoved.. (eller, faktisk skal du jo tage udgangspunkt i dine kunder, men dem skal du ligesom forsøge at identificere dig med!)




Det kan du selvfølgeligt have ret i. Spørgsmålet er bare om man i første omgang ikke kommer til at betale en hel del, for at få noget som ikke er så fantastisk meget bedre.

Jeg ser da hellere at folk kommer til os når de bliver så "store" at standardløsningernes begrænsninger begynder at træde frem og at de samtidig har fået opbygget en økonomi som kan bære at få lavet en ordentlig løsning.

Der er jo ikke meget sjov ved at bygge webshops til folk og så se dem lukke 3 måneder senere fordi de 20k de betalte for den perfekte shop skulle have været brugt på noget markedsføring eller lagerindkøb.

Så med mindre man har meget specielle behov eller har penge nok, så vil jeg da anbefale folk standardløsninger til en start. Og så ellers leve med de "par" gener der nu måtte være indtil en prof løsning kan bæres.

Mvh Peder

P.s. Hvis der nu skulle være nogen derude som insisterer på at give os deres penge tager vi gladeligt imod men tænk lige over ovenstående.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)