Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt alarmsystem..

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen..

Her hvor jeg bor, har det være mange indbrud de sidste par dage, og er derfor på udkig efter et billigt alarmsystem som en midlertidig løsning, indtil jeg får sat noget mere holdbart overvågning..

Leder efter et system som meget gerne skal kunne sende sms eller ringe op, og helt til nogle billige penge..

Håber der er en af jer som lige kender et sted hvor man kan finde sådan et..

MVH Allan

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

harald nyborg har noget på tilbud til 499, jeg ved ikke helt hvormeget det kan osv.. men det var måsk værd at undersøge..

vh David

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Fra  Festvognen - Fætterguf Aps Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at checke www.onecam.dk

Det synes jeg er en fornuftig løsning.

Jørgen

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil anbefale dig og snakke med din elektriker så kan de give dig et godt tilbud :)

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

tag en snak med Ove fra Aktiv-vagt.dk

Han kan med garanti hjælpe dig videre. 

Hils fra Mig

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

 

Ved ikke om det er fy at lave reklame for ens eget produkt her på amino, men tror umiddelbart at vi har præcis det du søger som kan findes på www.sikkerthjem.dk

 

Har du spørgsmål endelig skriv en PB.

 

Fortsat god dag

Mvh

Steffen

 

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Har du overvejet et SikkertHjem alarmsystem. Vi tilbyder lige præcis det du søger til markedets laveste priser.

Se vores systemer og priser på SikkertHjem.dk

Jeg håber at du finder vores udbud relevant og at vi får lov at byde dig velkommen som kunde hos SikkertHjem.

Har du spørgsmål til produkterne er du naturligvis altid mere end velkommen til at kontakte mig her via Amino eller ved at sende en mail til info@sikkerthjem.dk.

Ha´ en rigtig god dag!

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Berthelsen:
billigt alarmsystem ... sms eller ringe op 

Pas på du ikke ender med noget, der bare er spild af penge:

 

Den her nåede at ringe 3 x "dut" på første telefonnummer - dvs. modtageren nåede ikke at tage telefonen og få at vide, at det var en alarm.

Nu ved vi ikke, om de sparkede hoveddøren eller bagdøren ind først, men det har nok været bagdøren, så alarmen er gået med det samme... og derfor har den nået at ringe lidt.

Det er vist unødvendigt at sige, at vi har et helt andet setup i dag Skype-Wondering

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo den svaghed som GSM giver at hvis GSM modulet bliver ødelagt kan centralen ikke sende information om alarmen. Ved vores alarm kan man indstille indgangstid på enkelte detektorer så du undgår at given tyven for lang tid, ydermere kan man helt vælge at fjerne indgangstid da alarmen kan til og fra kobles via de medfølgende fjernbetjeninger eller via SikkertHjem app´en som er gratis tilgængelig. Flere kunder vælger at placere centralen i et skab eller lignende så tyven ikke kan ødelægge GSM modulet. Der findes flere muligheder blandt andet tilkobling af ekstern sirene udendørs så tyven kun får ringe nytte af et defekt GSM modul i villa kvarteret.

 

Håber dette kunne være brugbart i dit kommende valg.

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

  Husk på at alarmen jo først går af NÅR tyvene har sparket døren/vinduet ind.

Den bedste løsning (men ofte også dyreste) er at sørge for at det er så besværligt for tyvene at komme ind som muligt. De mere professionelle tyve ved også hvad de skal kigge efter og hvis de kan se at der er gjort noget ud af at tyverisikre hjemmet, så tager de i mange tilfælde hellere nabohuset med alarmen, da der ofte går en 10-20 minutter før der dukker nogen op.

/Jesper

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)