Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webhotel udbyder?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Tommerup
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg leder efter en god udbyder som understøtter CMS systemtet E170
Det er i dag kørende hos en jeg troede var god (ej billig), men det dur bare ikke der

Jeg læser en del tråde her om de meget billige steder = problemer...

 

Har nogen gode bud på en seriøs god stabil udbyder?

 

Hilsen Jan Laugesen, www.fotofyn.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg ved ik om de understøtter netop det cms men mon ikke du kan give dem et kald og høre dem af. ( www.wannafind.dk ) De er ihvertfald super stabile og dejlige at snakke med.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har kun haft problemer med wannafind, deres supportere er ... for at sige det pænt: ikke særligt dygtige. Jeg har præsteret flere at forklare noget 3 gange hvorefter de ville ringe tilbage hvor det så viser sig de stadig ikke har fattet det.

Du er nød til at vælge en udbyder / løsning hvor du lægger så mange penge at det faktisk kan betale sig for leverandøren at kræse om dig. Det er den primære årsag til at de billige webhoteller ikke kan bruges til noget seriøst, nu du lægger 9kr om måneden har du ikke rigtigt nogen sanktions muligheder hvis de ikke hjælper dig, du har betalt for et år og det er alligevel de eneste penge de regner med at tjene på dig.

Jeg kender ikke det system du skal bruge men hvis det er af nogenlunde moderne kaliber er det noget jeg uden problem kan hoste for dig, som udgangspunkt til 600kr om året, de eneste andre hosting virksomheder jeg kender er totalløsningsleverandører, ligesom jeg selv er.

Min hjemmeside kan ses på http://mc-solutions.dk , der er selvfølgelig flere muligheder både op og ned i scala men jeg har endnu ikke haft en kunde der var utilfreds med min webhosting. Det var egentlig ikke meningen det her skulle blive et reklame indlæg men det blev det vidst primært alligevel :)

Men vigtigst af alt find nogen du kan tale med :)

 / Mikkel



Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes nu deres supportere har været yderst kompetente og wannafind er ligeledes en af de rigtig store spillere på markedet. Selvfølgelig skal man ikke forvente guld og grønne skove for 99 kroner i måneden.

Mikkel - Det er flot du endnu ikke har haft en kunde der var utilfreds, men dit kundegrundlag er nok heller ikke nær den størrelse wannafind har. Man vil altid kunne finde negative kunder, og som regel har hver sag 2 sider. Jeg siger ikke dine dårlige oplevelser med wannafind er forkerte, men det er mit klare indtryk at de er nogle af de mest seriøse på marekdet ( i den prisklasse ) og også et af de firmaer der oftest bliver rost.

 

Jeg synes det kan være problematisk at anvende en af de meget små hosts ( ikke rettet mod dit firma Mikkel, da jeg ikke kender størrelsen) da selvom de måske kan yde en super god service da de ikke har mange kunder, er chancerne for de går døde i det eller blive opkøbte forholdsvis stor, og pludselig er man hos et andet hostingselskab hvor servicen ikke er på samme niveau.

Jeg har set rigtig mange små selskaber forsvinde eller blevet opkøbt af andre.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Så må man jo bare være grundig når man vælger, og vælge dem man stoler på fortsætter som selvstændige. Eller få tilføjet i kontrakten at man ved overdragelse af aftalen vil have mulighed for øjeblikkeligt at ophæve aftalen. Personligt har jeg ingen planer om at droppe min hosting, det kører fint hvor det er nu, har døgnovervågning på det af live personale fra Rumænien og stå med adskillelige servere i et af dk''s mest moderne serverrum, og nej jeg har måske ikke en samme kundegruppe som wannafind eller de billige udbydere tilgengæld er 100% af mine kunder kvalitetsbeviste og finder sig ikke på nogen måde i dårlig behandling....jeg har om du vil de "besværlige kunder".

Men ja dit argument med opkøb er selvfølgelig gyldigt jeg mener bare ikke det opvejer de fordele jeg nævner :)

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Som Martin har jeg har kun gode erfaringer med Wannafind, både hvad angår support, value-for-money og stabilitet.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har meget gode erfaringer med www.servage.net
Her fungerer E170 også, og du kan endda få det autoinstalleret.


/Henrik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)