Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor laver Asus, Dell osv. dog ikke bare lækre bærbare, ligesom Mac?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er 2 slags mennesker, dem der kun tænker i nuet, og dem der tænker længere end til næsetippens kant.Smile

Skal du vælge computer, så finder jeg det dybt latterligt at vælge udfra en pris der er afgørende nu og her, kontra hvordan computeren virker de næste mange år.  

Hvad er 10.000 sparet værd i forhold til at du hver dag har en computer der bare virker, du skal aldrig spilde tid på formatering, fjerne virus, forfrysninger, genstart eller noget. Det virker bare, ja, det virker bare og alt gøres på en smartere måde.

Hvem hunden er så dum at købe en bil der ikke vil køre den vej man drejer på rettet?

Men selvfølgelig, har man massere af tid at spilde her i livet, hvorfor så ikke bare bruge den på en windowscomputer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

den til 5000 kr er god nok til mit behov og godt mod virus.

jo der findes dyrere men altid overvejer man sit behov , jo tænkte også købe en til 5000 kr mere kunne dog ikke langt mere og jo sikkert køber jeg en ny computer til 5000 kr næste år igen for den til 5000 kr er tit normalt den samme som koster nu 15.000 kr eller mere , man betaler en stor pris for at få det nyeste

computer gå så stærk nyt kommer at betaler en meget høj pris for det nyeste af det nyeste , jeg tænker derfor frem ad hvad bedste kan betale sig og kigger ikke kun 3 måneder frem for da der den nyeste ikke den bedste mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

krilson:

Jeg har længe gået og tænkt på, hvorfor dog Asus og Dell ikke laver nogle lækre laptops ligesom Apple gør?
Vi kan vel hurtigt blive enige om, at grunden til Apple's kæmpe vækst, skyldes at de tog de bærbare computere til et ny niveau, ved at gøre en bærbar til et flot design! Hvorfor i alverden har Asus,Dell og HP ikke lavet bærbare magen til Mac, blot med Windows, og i et stilfuldt design? 
 

Asus gør og har gjordt det længe, bare ikke mange vi ser da prisen også er høj

her er en for eks. Asus B&O
http://borsen.dk/nyheder/it/artikel/1/173729/asus_tilfreds_med_b_o-klon.html

Dell har forsøgt sig med deres XPS serie, syntes også HP har lavet nogen flotte, men syntes kvaliteten halter.. Apple har også haft store problemer med bundkort som brændte af i deres bærbare for nogen år tilbage, der havde kunderne store problemer med at få dem lavet på garentien husker jeg

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har helt ret, Asus skal nok overhale Apple en dag...

Se f.eks denne med hele 2 gb grafikkort og et nyt køle teknologi!

Se her: ASUS G53SX

Performance FTW!!

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 05:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias:

Der er 2 slags mennesker, dem der kun tænker i nuet, og dem der tænker længere end til næsetippens kant.Smile

Skal du vælge computer, så finder jeg det dybt latterligt at vælge udfra en pris der er afgørende nu og her, kontra hvordan computeren virker de næste mange år.  

Hvad er 10.000 sparet værd i forhold til at du hver dag har en computer der bare virker, du skal aldrig spilde tid på formatering, fjerne virus, forfrysninger, genstart eller noget. Det virker bare, ja, det virker bare og alt gøres på en smartere måde.

Hvem hunden er så dum at købe en bil der ikke vil køre den vej man drejer på rettet?

Men selvfølgelig, har man massere af tid at spilde her i livet, hvorfor så ikke bare bruge den på en windowscomputer.

For det første vil jeg lige tilføje, at det virker som om du ser alting meget sort og hvidt.

Derudover synes jeg det er mærkværdigt, at du fra en diskussion om Apple kontra andre PC-producenter kan opdele verdens befolkning i to kategorier af mennesker. men nok om det :-)

At du har en den præference med hensyn til computere er en ting, men at du går så langt som at kalde andre menneskers præferencer for latterlige har jeg meget lidt tilovers for. Hvis Apples kvaliteter hos en række forbrugere har lav prioritet, men de derimod vægter prisen som det vigtigste mener jeg langt fra at disse er latterlige.

Din analogi med bilen og rattet er også ret ringe synes jeg og forstår på ingen måde, hvor du vil hen med denne?

Jeg må sige, at jeg på ingen måde forstår dit behov for at nedgøre windows brugere, blot fordi de har andre præferencer hvad angår valg af computer, end dig. Windows brugere kan være lige så tilfredse med deres valg, som du kan med dit. 

Når det så er sagt er jeg selv en glad mac-bruger og har aldrig fortrudt at jeg købte en macbook pro!

de bedste hilser Carsten Nyborg.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)