Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vejen ud af kontanthjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Kan du specificere Network Marketing

(jeg er i færd med at ophøre med at forhandle ClaMal pga. dårlig forretningspolitik, men hvis du søger nogle der bruger homeparty salg er ClaMal officielt gået fra det, selvom jeg har hørt om nogle der alligevel får lov at starte på det, men de markedsfører sig officielt som udelukkende business to business altså rent forretning ikke homeparty)

Hvad for job er det du søger?

(Homeparties er GreenHouse, Friendtex, og nyt firma Appeal og lignende, LR og Forever living/Aloe Vera, Bioklude, mm)

mvh Annette mobil 28967027 bare ring

www.annetteasmus.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger ikke job.... ser ud til den tråd du har svaret på er i forlængelse af oprindelig indlæg - jeg kan ikke forestille mig jeg ville skrive et indlæg under den overskrift - og med det indhold.

Såvidt jeg kan se har jeg søgt info på nævnte selskaber...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse

Ja jeg kan ikke sige hvad der er sket, jeg svarede bare på den kommentar der i den tråd du ser lige før mit svar:-) det ser ikke ud tråden er så lang

Er der firmainfo du mangler om de nævnte selskaber, du kan bare sige til hvis du mangler info om selskaberne set fra forhandlernes synspunkt, jeg har forhandlet Friendtex og har ClaMal gennem nogle år, og kender en der forhandler GreenHouse.

Hav en god dag.

 

mvh Annette

 

www.annetteasmus.dk

 

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke om www.bocajeans.dk er en af dem du leder efter?

Morten

www.skolesmart.dk

Morten

www.skolesmart.dk

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg ikke kan slette denne del af tråden, vil jeg lige dementere brugen af formuleringen  'dårlig forretningspolitik', der har været nogle uoverensstemmelser mellem ClaMal og undtegnede som jeg i et anfald af udmattethed kom til at anvende et forkert ord, derfor beklager jeg klart at jeg har anvendt den kommentar og beder folk se bort fra den.  Derfor trækker jeg min ovennvænte kommentar tilbage.

Venligst

Annette Asmus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)