Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på splinterny webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har netop startet en ny webshop op som forhandler miljøvenlige tasker af mærkerne Ecoist, Demano, Envirosax og Krejci. Taskerne er lavet af genbrugte materialer, såsom cykelslanger, slikpapir, bannere, plastikflasker m.m.

Siden blev startet 11. juni i år, og vi ligger allerede nu som nummer 1 på vigtige søgninger på "demano tasker" og "envirosax indkøbsnet", plus en del andre søgninger hvor vi blot ligger på første side, til trods for vi næsten intet har lavet siden vi startede den op.

Nu søger vi forslag til, hvor i tror vi med succes kan reklamere og hvor vi kan finde vores målgruppe. Selvfølgelig vil det være damer. Men vi tænker vi har to målgrupper. Taskeglade damer (øøøh, eller, bare damer i det hele taget?) i alderen 20-55+ og miljøbevidste mennesker. Førstnævnte er nok den vi hælder mest til.

Personligt har jeg tænkt over, at vi kunne opbygge samarbejde med diverse miljøorganisationer, der evt. vil lægge et ord ind om os i deres nyhedsbreve, hvor vi til gengæld kan give rabatkoder eksklusivt til deres medlemmer/abonnenter. Vi skal desuden have sendt pressemeddelser ud til flere aviser, så vi kan få noget PR.

Konstruktiv kritik modtages også med glæde til selve siden, og hvad i synes mht. opbygning, farver, m.m. Og vores koncept i det hele taget!

http://www.ecotrend.dk/

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en pæn og prof side. Synes afgjort godt om den mijømæssige side af sagen!

Så lige en smutter i banneret. Et sted står der "En lille pung reder miljøet". Jeg går ud fra, at der skal stå "redder".

Jeg synes, der bør være en side "om os", der fortæller noget om firmaet/webshoppens ejere. Det gør det mere troværdigt og mindre lyssky!

Vær opmærksom på afstanden mellem billeder og tekst. Der bør være en frikant på bare 2-3 millimeter, se billedet herunder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

start med at lave titlen med alle 67 tegn som vises på google og lav den sigende om hvad siden omhandler

lave en kontakt siden med en kontaktformular evt. på siden om jer skriv også mere tekst der.

lig mere viden på siden , der skal jo unikt til vis i skal slå de andre blogger om jeres viden mv. kan man gøre bare lidt kan hjælpe meget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg undre mig lidt.. Hvis nu jeg gerne ville have en skuldertaske, hvordan skulle jeg så vide jeg skulle kigge under KREJCI ?

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin shop men som de andre også nævner bør du får lidt mere info om firmaet. Både i bunden og under en om os side.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

stilfuldt design..Jeg kan godt li jeres design, det er meget indbydende

Fra Odense C
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot design -  jeg er dog enig med IværksætterGen. Hvis man ikke kender mærkene, er det lidt svært at finde rundt. Jeg synes også materialerne skal fremhæves på forsiden.

envirosax - bæreposer
krejsi - cykelslanger etc.

Måske er det nok bare at lave materiale teksten fed.

Webudvikling i .NET - Regard webbureau - Odense

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se, hvad IværksætterGen og Terkel mener, men jeg så det faktisk anderledes: Man kan godt have kunder, der går efter brands og brand-serier. Fx kan en kunde godt lede efter en taske, armbånd, sko, handsker og andet fra een bestemt fabrik/designer, fordi tingene matcher.

Eventuelt skal der være mulighed for at vælge efter mærke OG efter emne, men det fylder altsammen...

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene!

Her kommer svar på indlæggene i samme rækkefølge:

Poul Madsen - ja tak fordi du lige så det. Det var en lille svipser, skal jeg nok få rettet så hurtigt som muligt. Det samme med afstanden mellem billede og tekst. Havde egentlig opdaget det, men kom fra det. Så er det jo godt man har jer! :)

Mikael Christiansen - vi har en kontaktformular på siden. Der er nogle links nederst på alle sider hvor der bl.a. står "Kontakt os". Den fører til denne side: http://www.ecotrend.dk/contacts/. Hvis du har forslag til konkret hvilken "viden" vi kan lægge på, er vi meget taknemmelige.

IværksætterGen - det er faktisk også et emne vi internt har haft oppe at runde. Vi havde også emnet oppe da vi havde møde med vores leverandør, da vi blev i tvivl om hvordan vi skulle kategorisere varerne, da der var så mange forskellige. Men leverandørerne kunne bekræfte, at mærkerne er velkendte, så vi ville ikke "gå ned" hvis vi kategoriserede dem efter brand. Det endte da med, at vi vil lægge mere vægt på at folk skal kunne kende mærkerne, og ikke gå derind pga. de vil have en skuldertaske. Det er jo specielle brands, og derfor må man også gå ud fra, at vores kunder kender dem, eller kommer til i hvertfald.

Kristoffer Hjerrild - tak for dit indlæg Kristoffer, det skal vi have kigget på!

Flemming.dk - mange tak for rosen!

Terkel - så du mener, at vi skal fremhæve hvilke materialer produkterne er lavet af på de forskellige kategorisider og/eller produktsider?

Poul - det er præcis hvad vi har tænkt, også som beskrevet tidligere.

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side og godt koncept.....

Så skal Ordet bare spredes....!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)