Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter hjælp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kan jeg læse om alt om iværksætteri? Lad os sige jeg ikke ved noget om iværksætteri da jeg er 15 år gammel.Hvor kan jeg lærer om alt om iværksætteri? Momsregistrering, begraber som aps, i/s osv. ALT! Jeg vil gerne drive en webshop, så det vil jeg ogsp gerne lærer om. Tak

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er kommet til det rigtige sted- Du kan evt. trykke på noget af den tekst du selv har skrevet som er blevet til links her på Amino :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser af gode bøger omkring iværksætteri, ikke selv læst nogen jeg kan anbefale, men stoler på andre der har læst dem. E-pusher skulle være god :)

Det jeg gjorde da jeg startede min første virksomhed var at først finde ud af hvad det egentlig var jeg ville. For mig var det ikke så svært. Derefter læste jeg sådan ca. 100 sider fra retsinformation.dk som bare en smule omhandlede det emne. Helt ned til den mindste afgift og hvad der er krævet at skulle stå på webshop. Så efter det, læste jeg næsten alt på Skat.dk (mange mange sider). Der efter "ventede" jeg 3 måneder på at blive 18 imens jeg arbejdede som opvasker, fandt leverandøre og finpudset min ide osv. Indsendte papirer , så var jeg i gang og stoppede som opvasker.

:)

www.skat.dk

www.retsinformation.dk

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino er stedet! Smile

Har du nogle konkrete ting du gerne vil blive klogere på, kan du prøve at bruge søge funktionen i øverste højre hjørne...

Ellers så surf rundt og bliv klogere - stil spørgsmål hvis du ikke kan finde svar, du finder ikke et andet sted hvor så mange fantastiske og kompetente mennesker er klar til at hjælpe dig...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Foruden det, du kan finde her på Amino (hvilket dækker langt de fleste begreber og tekniske detaljer), så kan jeg varmt anbefale at hoppe en tur forbi SKAT, såfremt du en dag opretter en virksomhed (eller kender en anden, der gør). Halfdan Timm og jeg var med til et foredrag hos SKAT i Svendborg, hvor vi fik en masse nyttig information om SKAT, momsregistrering osv. :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexis9

Velkommen til :o)

Du er også meget velkommen til at hente min iværksætterguide. Den indeholder mange gode råd, links og informationer.

Den er helt gratis og ligger klar til at blive printet ud på min hjemmeside www.1264.dk fanebladet "iværksætter".

Og ellers ... så er du selvfølgelig også velkommen til at spørge her,

God fornøjelse,

Susan :o)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexis,

Velkommen til.

Du kan også tage et kig i denne tråd, hvor der også er links til forskellige ressourcer.

mvh

Jan

Fra Aarhus N
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Alle siger at Amino er det rigtige sted, og det har de evigt ret i.. Man kan blive klogere på stort ALT herinde..

Nu håber jeg ikke at jeg bliver alt for upopulær, men jeg vælger nu alligevel også at nævne www.startvaekst.dk som et sted hvor du også kan blive rigtig klog på hvor du skal starte når du vil lave noget selv. Den er dog, i mine øjne, lidt mere uoverskuelig end Amino og har langt mindre personlighed :)

Held og lykke!

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)