Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årets julegave til personale og kunder?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er jeg for tidligt ude med dette spørgsmål? Nå, hvad bliver årets julegave? Er der noget nyt på markedet?

Overvejer, om jeg skal forsøge mig som sælger af uldplaider til en fornuftig pris. Er det en gave, du ville blive glad for at få - og ikke mindst - at give?

Michael

Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo and på rigtigt mange ting, en uld plaid, anser jeg som en blød gave, ikke ment at den er blød, jo det er den, men jeg mener at det er en gave der tiltaler de bløde værdier, tror Ellen i regskab ville syntes det vil være en super fed gave, sammen med en kasse chokolade, og så tiden kvinder, men Brian der er mekanikker vil nok kigge lidt muggent på den, så det kommer jo helt an på sekmentet, så det er både en god ide og en ikke god ide, håber du kan følge min tanke gang

Vh Ricky

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ricky

Tak for svaret. Jeg kan sagtens følge dig. Det er altid en kunst for gavekøberen at finde den gode gave, hvis man vil give det samme til alle. Det er nok derfor, at det er vundet lidt frem, at medarbejderne kan vælge en gave ud af et sortiment.

...og hvis uldplaiden kan holde mekanikerens kone/kæreste varm, har han jo nok lidt ud af den alligevel!

Michael

Fra Risskov
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 9
Fra  SmilingSMS.dk ApS Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Hos SmilingSMS tilbyder vi en ny måde at give gaven på, nemlig via SMS, hvor chefen nemt kan shoppe rundt blandt forskellige leverandører og finde lige den gave der passer til den enkelte medarbejder, og samtidig få én samlet regning fra os.

Vi er stadigvæk i opbygningsfasen, så lige nu er der byer, hvor vi ikke er leveringsdygtige, men så er det godt, at vi har hele efteråret til at rette op på det,-)

Du er velkommen til at kigge ind på portalen og lade dig inspirere - www.SmilingSMS.dk

Peter

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har lige været på hjemmesiden og det er unægteligt en anderledes måde at give en gave på. Jeg ved ikke, om jeg er helt vild med dit set-up, men det bliver spændende at følge. Jeg skal lige tygge på det....

Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)