Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kopieret tekster

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har her til aften google lidt af mine blogindlæg/artikler, for at se hvordan de er placeret og evt. om der links til dem.

Jeg har til min store overraskelse fundet et par af mine tekster, kopieret hvor der er ændret et ord hist og her(dog under 10). Så der er tale om to tekster som de har hentet uden at få lov, og ikke nok med det de har også slettet de aktive links som var i indlæggene. Super Angry


Normalt ville jeg ikke gøre mere end bede personen om at fjerne mine tekster, eller i det mindste holde linksne intakte.

Men der er ikke tale om en enkeltperson, men et Aps. firma som slår sig op på at være løsningen inden for sociale medier, strategi, marketing, seo, link building osv. osv.
Er der en eller anden måde jeg kan slå dem oven i hovedet, synes det er forkasteligt at et firma stjæler tekster.!!

Der er dog en "upside" til det hele, mine tekster er kommet i fint selskab, for de har også hentet tekster fra Thomas Rosenstand så de må da synes mine tekster er gode. Wink

Hvad ville i gøre.??

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sende dem en regning på 2000 kr pr kopieret tekst, samt et krav om at de fjerner dem inden 24 timer. Hvis de nægter at betale den, så ville jeg køre en småsag ved domstolene. Den model har virket hver gang for mig.

Du kan lige så godt nu samle dokumation sammen på:

1) Det er dig der har rettighederne til teskterne
2) De har brudt dine rettigheder.

Skærm dumps, dumps fra Google Cache o.s.v

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kræv det fjernet inden 24 timer - og ellers erstatningssag. Hvem er det? Jeg har ikke fået nogen alarmer fra Copyscape endnu om det.

Send gerne en mail på thomas@concept-i.dk

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så kan jeg i hvert fald banke dem oven i hovedet.! Wink

Men jeg har skrevet en mail til Thomas, så vi kan koordinere tingene sammen.! Men jeg kunne godt finde på at køre det som en småsag, da det er alle deres tekster de har hentet andre steder..!!

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en hurtigt opdatering.

Firmaet det drejer sig om er Power Media Group, de nægter selvfølgeligt ethvert ansvar med den begrundelse af deres ansatte ikke vidste at det ikke var i orden at stjæle tekster......

Men foruden min side, Thomas side, har de også kopieret tekster fra SMM.dk og startvækst.dk.

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Kan ikke finde tekster fra smm.dk på deres hjemmeside, har du evt. eksempler?

Peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)