Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger I til denne idé?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

kom i gang med den hjemmeside og lav verden bedste side om jeres emme hav en passion i vil være nummer og bedste .

vær aktive ikke kun 10 steder eller 1000 steder men over alt hvor det er  relevant brug google søg og atter søg.

giv jer 110% intet kan blive for godt hver gang et mål noget sættes et nyt mål

vis får egen hjemmeside er muligheder ganske enkle uendelige og  i kan ikke stoppe overhovedet alt henvises tilden side , jeres markedsføring med visit kort plakater nyhederne facebook twitter  mv. kig mere info www og den siden er bare den bedste i verden og vis ikke så forbedre man det løbende .

lidt tips her i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

vedr. aktive de steder skriver tjek hvad der er af links dette sted og kør ikke bare der ud ad på auto piloten men tænk de steder aktive ønsker dig og du giver dem noget igen , at være aktive meget sker ikke på en dag med det udvikler sig stille og roligt 

spørg endelig igen og igen og hjælpe andre overalt , for man er jo iværksættere og vil vises det bedste 

i alt går det ud på at sprede sig for lidt over alt giver meste for en ting kan være okay salg i men få midler når du rigtigt meget , når man ikke kun tænker ensrettet og det er den største fejl som iværksættere at gøre kun kigge på en kanal at markedsføre sig på og det er lige vel hvilken branchen du er i.

har set for mange dem satser kun en markedsførings måde høje omkostninger og det højeste salg for pengene , lave omkostninger kommer ved god spredning hvor der tænkes hvor fås meste valuta for pengene og min tid 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Lidt groft sagt. Glem alt om de svar du har fået.

Dette er B2B-salg og der sker salg via møder. Disse møder bliver primært booket via telefonen. Messer og personligt netværk er en mindre del. Du får ikke noget salg via facebook, linkedin, google osv.

Når du er over i B2B-salg, så er det sjældent at et helt salg kan gennemføres ved en hjemmeside. En hjemmeside er en medvirkende faktor, men ikke mere end det.

Du skal med andre ord have en lækker hjemmeside med gode videoer og referencehistorier online. Derefter er det rent B2B-salg. Lån en bog på biblioteket om, hvordan I griber denne type salg an eller allier Jer med en professionel sælger.

/T

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Kalkar:

Hej alle.

En ven og jeg har kraftigt overvejet at starte et firma op. Det går kort sagt ud på, at vi producerer markedsførings videoer, for virksomheder og privat personer. Det kan enten være videoer på 2-3 min., hvor seeren får et indblik i virksomheden og dens funktioner. Eller reklamevideoer på typisk 30-45 sek. hvor vi reklamerer for virksomhedens produkt.

Vi har henholdsvis ca. 5 og 3 års erfaring med at producere kvalitets videoer i HD. 

Vi ville lave en hjemmeside for os også selvfølgelig. 

Vi kunne rigtig godt bruge nogle idéer til hvor og hvordan, I synes det ville kunne betale sig at markedsføre sig? Umiddelbart tænker vi slet ikke Facebook og AdWords, men vi er mere ovre i den del, hvor det mere er os, som opsøger kunden, i stedet for kunden opsøger os.

F.eks ved messer/udstillinger, forums osv. KOM MED NOGLE INDPUT, DET VILLE VÆRE RIGTIG FEDT. 

Hvad siger I til idéen, og det hele overordnet? (Er godt klar over, at det ikke er en ny idé)

Håber virkelig I vil tage jer tid til at svare! God weekend.

Mvh

De Gule Sider tilbyder denne service stort set gratis til deres kunder... http://omdgs.dk/Default.aspx?ID=601 

Jeg ved i hvert fald at det ikke var vanvittigt succesfuldt, men det er nok fordi De Gale Sider står bag... :-) 

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

kender INTET til branchen, men hvis i er bedre end konkurrenterne, eller ihvertfald adskiller jeg positivt, kan det vel ikke gå helt galt ;)

Den skal bare have fuld gas !!! WUUHUUU

Vh

Peter ;)

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sørensen:

Hej Lasse

Lidt groft sagt. Glem alt om de svar du har fået.

Dette er B2B-salg og der sker salg via møder. Disse møder bliver primært booket via telefonen. Messer og personligt netværk er en mindre del. Du får ikke noget salg via facebook, linkedin, google osv.

Når du er over i B2B-salg, så er det sjældent at et helt salg kan gennemføres ved en hjemmeside. En hjemmeside er en medvirkende faktor, men ikke mere end det.

Du skal med andre ord have en lækker hjemmeside med gode videoer og referencehistorier online. Derefter er det rent B2B-salg. Lån en bog på biblioteket om, hvordan I griber denne type salg an eller allier Jer med en professionel sælger.

/T

Tak for svaret. 

Det var faktisk også det jeg havde i tankerne vedr. at bruge Facebook og andre sociale medier i denne her sammenhæng. Det skal ikke afholde os fra at bruge det, fordi alt gratis markedsføring tager jo imod. Men jeg kan sagtens følge din pointe. 

Det er jo ikke ligesom en webshop, hvor at kunden bare går ind og bestiller og betaler produktet. Her har vi ligesom kontakt til kunden inden et evt. salg. Så derfor synes jeg også at ting som messer og den slags ville passe godt. 

Mvh

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sørensen:

Lidt groft sagt. Glem alt om de svar du har fået.
Dette er B2B-salg og der sker salg via møder. Disse møder bliver primært booket via telefonen. Messer og personligt netværk er en mindre del. Du får ikke noget salg via facebook, linkedin, google osv.
Når du er over i B2B-salg, så er det sjældent at et helt salg kan gennemføres ved en hjemmeside. En hjemmeside er en medvirkende faktor, men ikke mere end det.
Du skal med andre ord have en lækker hjemmeside med gode videoer og referencehistorier online. Derefter er det rent B2B-salg. Lån en bog på biblioteket om, hvordan I griber denne type salg an eller allier Jer med en professionel sælger.

Det er måske også en lige lovligt nem måde at skøjte henover det aspekt, at folk stadig skal finde en. Det var grunden til, at jeg snakkede om at styrke sin søgeposition, Hvordan møderne bliver booket har jo intet at gøre med, hvordan kunden finder frem til én  og det ligger jo i sagens natur, at et produkt af denne karakter alligevel ikke foregår uden kontakt.
Jeg vil så tilslutte mig tanken om at alliere sig med en professionel sælger - altid et fornuftigt bud, hvis man mest har erfaring fra produktionssiden.

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

JEG syntes ikke at i skal bruge Facebook til at markedsføre jer. Vi er mere ovre i Adwords, for hvis firmaer endelig skulle opsøge jer, så er det helt klart gennem Adwords :-)

Laver i kun videoer med "real" personer, eller er i også ovre i animationsdelen?

Mvh

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som en god ide i har gang i der. Måske kunne jeg finde på at bruge jer på et tidspunkt.

Lasse Kalkar:
Vi har henholdsvis ca. 5 og 3 års erfaring med at producere kvalitets videoer i HD. 

Har i nogle videoer som jeg kan se?

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv lidt rabat i starten og få nogle hurtige kunder (herinde?), som er indstillet på, at det materiale I laver til dem vil blive brugt som reference ved senere salg. Smid videoerne på en ipad, tag ipad'en under armen og så ad sti afsted. 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Hedegaard:
Laver i kun videoer med "real" personer, eller er i også ovre i animationsdelen?

Hej Kenneth.

Vi laver kun med ''real personer''. 

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)