Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nul kroner men en opfindelse der ca. vil blive brugt 100.000 gange om dagen og som alle der bruger det vil tage imod med kyskhånd

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg står med en ide  opfindelse som med sikkerhed vil blive taget imod med glæde  men jeg er førtidspensionist og har ikke mulighed for at skaffe kapital til at lave den.den vil være i brug ca 100.000 gange i døgnet og jeg vil tro at det er ca 50.000 stk pr.dag der skal bruges er der nogen som har en god ide til at vi kan komme videre,vil tro at den kan producers for 25øre og sælges for 1krone.med venlig hilsen liselottre

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din idé er så god som du siger, så bør det være muligt at finde nogen der vil spytte penge i det og at du så tilmed kan komme retur på arbejdsmarkedet, i stedet for at være på førtidspension.

Så inden du kaster din måske rigtig gode idé fra dig kunne det være en idé at få noget rådgivning, f.eks. på et af de regionale væksthuse?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ville konkretisere produktet, beskrive det og den forventede økonomi og præsentere det i et form for prospekt, som du/I kan anvende hos eventuelle interesserede investorer. Der skal sikkert også være nogle herinde der er interesserede i at høre nærmere, men det er meget spartanske oplysninger du giver og dermed svært at rådgive videre på.

Held og lykke

Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Hvis du vil, skal du være velkommen til at benytte dig af Opfinderrådgivningen, der hører hjemme på teknologisk Institut - www.opfind.nu

Vi er sat i verden for offentlige erhvervsfremme-midler med det formål at hjælpe private opfindere med at modne og udfolde deres opfinderideer - samt hjælpe de bedste og mest unikke af dem hen til at lave licenskontrakt med en producent, som så patenterer, producerer, markedsfører og sælger det endelige produkt. Og du får din royalty af salget, som det er defineret i kontrakten. Kort sagt.

Der er en del faser, før det kommer så langt.
Men det koster ikke noget at modtage vores rådgivning og få det prøvet af. Det kræver blot, at du bliver bruger på vores hjemmeside og sender ideen ind i vores beskyttede formular på www.opfind.nu

Alt godt

Anders Jørgensen/kommunikationskonsulent for Opfinderrådgivningen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)