Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad SKAL man vide som iværksætter?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
1) Det er hårdt arbejde hvor kun iderigdom, vedholdenhed og flid avler succes!

Sig til hvis du vil vide mere :-)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexis

Helt enig med Per det er hårdt arbejde... Også skal du nok vide at du skal leve og ånde for det. For det tager satme meget tid! :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan man abstraherer fra, hvad andre siger man kan og ikke kan, og så gøre forsøget på sin egen måde.

:)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexis9:

Hvad SKAL man vide som iværksætter?

Man skal have gjort det klart for sig selv hvad man virkelig brænder for - og hvad man er dygtig til.
Disse to ting er ikke nødvendigvis de samme og derfor er det vigtigt at man har gravet sit hoved og hjerte igennem, så du ved om du eventuelt kan kombinere de to ting, eller hvis ikke, hvilken en af tingene du så vil kunne klare at arbejde med 60-80 timer med om ugen i de næste mange år.

Hvis du vælger det som du brænder for, men ikke er synderligt dygtig til, så skal du være forberedt på at det bliver hårdere at få success målt på den tid og de kræfter du skal lægge i det. Simpelthen fordi du bliver nødttil at gøre dig dygtigere undervejs.

Hvis du derimod vælger det som du er dygtig til, men ikke brænder for, så vil du måske hurtigere kunne opnå success - MEN, der er mindre sandsynlighed for at du når dertil, da du måske når at køre sur i det undervejs, fordi du netop ikke brænder for det.

Så der er en ballancegang imellem de to ting. Personligt har jeg altid kigget på det ud fra kriterierne:
- Brænder jeg for det?
- Kan jeg finde ud af det?
- Kan jeg komme til at finde ud af det?
- Kan jeg kommer til at brænde for at finde ud af det?
- og derved: Kan jeg kommer til at brænde for det jeg har fundet ud af?

og når man så har haft virksomheder i en del år og ansatte, så kommer der følgende på checklisten:
- Er det noget mine medarbejdere brænder for?
- Kan de finde ud af det?
osv osv.

Fordelen ved dette er selvfølgelig at jeg kan brænde for noget jeg ikke nødvendigvis er helt skarp til, eller simpelthen ikke har tiden/mentalt overskud til at kunne dygtiggøre mig inden for. Men det er så der det bl.a. er godt at have nogle kreative mennesker bag sig.

Men jeg vil personligt altid køre efter hvad jeg brænder for - for det kan jeg også blive dygtig til, eller en medarbejder kan blive dygtig til. At gå efter hvad jeg udelukkende er dygtig til, men ikke brænder for, det er ikke min stil.

/Jesper

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man ved for meget, så bliver man ikke iværksætter Big Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)