Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af mindre café/spisested

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg ved ikke hvem jeg skal spørge så forsøger herinde....

Vi er en rideklub der har et lille køkken som ikke er godkendt, der mangler inventar der er af stål samt godkendelse og diverse...

Jeg er uddannet kok og vil gerne starte en mindre café/spisested op... hvad gør jeg... jeg ved det skal godkendes fra levnedsmiddel, og jeg skal have et næringsbrev...

hvad med momsnummer? Hvad kan/skal jeg bruge det til?? Indkøb af mad til produktion har jeg 30 dages kredit til at starte med? osv...

håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Big Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har med interesse læst dit indlæg og det ser ud som et fint projekt du er gået i gang med.

Du siger at der mangler inventar... vi arbejder med indretning og synes det kunne være hyggeligt at komme med i processen omkring de fysiske rammer af det sted du beskriver.Vi hjælper selvfølgelig også med godkendelser af kommunen, sålænge det handler de fysiske rammer og bygningen.

Ang. godkendelser og nærningsbrev kan du se mere på brancheforeningen www.restaurationsbranchen.dk, men da du selv er uddannet kok, kender du sikkert til det.

Du er velkommen til at kontakte os til uforpligtende sparring, hvis det har interesse.

Vi glæder os til at høre mere fra dig og vil følge projektet!

Held og lykke,

Michaela & Nanna

mos@makingofspace

Fra Skærbæk
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har fundet et andet sted, venter dog svar fra ejeren da kommunen har spurgt til bygningen, men stedet skal indrettes, og dette er også med køkken (har dog det meste stående)
Har det interesse kan i evt. få adresse etc. a vide. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)