Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til start af cafe!

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Behandel hver kunde somom kunden var din eneste! Yes

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Njaeh... jeg tror ikke der er meget value i det du spørger om. Måske hvis det er sådan at der er nogen der viser noget interesse for det tyrkiske køkken når du taler med dem, men det her med bare at lange ud gør ikke at folk føler sig specielle (altså når man ved/tror alle får det)

MEDMINDRE det selvfølgelig skulle være det gamle restaurantionstræk med at folk spiser sig mætte i brød og dermed kan man servere mindre portioner for dem:-)

Men altså Tamer, du skal nok passe på med at lytte for meget til hvad jeg alene siger, da jeg jo blot er en eller anden random tosse, hvis input selvfølgelig er fint men også skal testes på andre.

Men giv lyd hvad cafeen hedder og location som har du sikret dig din første kunde næste gang jeg er i Århus!

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hobir:
Men altså Tamer, du skal nok passe på med at lytte for meget til hvad jeg alene siger, da jeg jo blot er en eller anden random tosse, hvis input selvfølgelig er fint men også skal testes på andre

Jeg stiller de samme spørgsmål til alle "tosser" jeg kender - så bare rolig :o)
Når jeg har spurgt nok folk - finder jeg mit eget svar selvfølgelig.

Jeg skal nok sende dig et brev, hvis det hele lykkedes :)

Anyway, tak for hjælpen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tamer,

Du kan altid skrive en mail til ln@kaffeselskabet.dk hvis du har nogen specifikke sprøgsmål. vi har igennem tiden hjulpet rigtig mange cafeer, med ideer indretning osv. og vil da altid gerne give en hjælpende hånd til en nystarter i branchen :-) 

Mvh

Lars Nielsen

Kaffeselskabet

Fra Copenhagen
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tamir,

Vi har fulgt din tråd med interesse og det ser ud som om du er godt på vej.

Vi arbejder med indretning af cafeer og lign og synes det kunne være meget spændende at komme med i processen omkring de fysiske rammer af det sted du beskriver. Vi har lavet og renoveret cafeer hvor omsætningen er steget fordi folk føler sig velkomne, bliver længere og kommer oftere og anbefaler stedet videre.

Vi ved selvfølgelig godt at det ikke kun er indretningen men maden, betjeningen, stemningen og markedsføringen der er med til at skabe success, men vi tror på at den rigtige atmosphære betyder meget.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis det har interesse. Vi glæder os til at høre mere fra dig og vil følge projektet!

Michaela & Nanna

mos@makingofspace

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)