Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept - spar penge på mobiltelefoni!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Nu er vi klar til at gå igang med Trustpartner, hvor vi sætter fokus på at skabe besparelser på mobiltelefoni. Vi er forventningsfulde og er spændte på hvordan markedet vil tage imod os. Jeg har brug for jeres feedback, så vil sætte stor pris på den :)

Hvad synes I om vores koncept ? Og hvad med vores hjemmeside ?

www.trustpartner.dk 

Mange hilsener

Nickolai

 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser da interessant ud, men uden at lyde negativ, så kan jeg jo i princippet selv opsøge mit selskab og forhøre mig, om jeg kan få en billigere løsning på mit nuværende abonnement.

Altså forstå mig ret - I udfører noget, man selv kan ordne ved at ringe til sit selskab, eller hvordan? 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et godt koncept. men men men...
Jeg har kendskab til mange virksomheder hvor kvallitet og service er vigtigere end selve prisen.
Men held og lykke med konceptet.

 

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André,

Det skal lige siges at det udelukkende er btb vi bearbejder - primært 10 - 100 antal mobiler.

En virksomhed kan sagtense selv kontakte teleselskabet, og bede om bedre løsninger/priser. Spørgsmålet er bare om man på egen hånd har den fornødne viden om markedet/priserne/løsninger, som der skal til for at få den rigtige løsning.

Fordelen ved at benyyte vores kompetencer er, blandt andet at vi kender markedet, og derfor ved hvad hvad eksempelvis et acceptavbelt prisniveau er. Resten analyserer vi os frem til ved at at kigge nærmere på den enkelte kundes forbrug, og øvrige ønsker til fremtidige løsninger.

Udover kompetencen som vil tilbyder, ligger der også en tidsmæssig investering i at skulle tjekke sine løsninger efter selv. og man skal huske at teleselskaberne, som alle andre ønsker at sælge deres yderlser til højest mulige pris.

På baggrund af ovenstående mener vi absolt at vores idé er holdbar. :)

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig! Det er absolut noget vi er bevidste om :)

Og tak !

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Spændende og der kommer efterhånden flere og flere af den type virksomheder.

Hvilken erfaring har i med telefoni og hvem er folkene bag siden?
- det kunne i også godt skrive mere om på jeres side.

Hvor stort et forbrug skal man mindst have før i kan hjælpe? Eller antal abonnementer?

Mvh

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Mange tak for feedback. Det har du helt ret i.

God dag.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)