Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De overvægtiges hus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en idé, men er noget usikker på hvordan det fungere rent økonomisk og hvordan jeg egentlig kommer i gang. fra Idé til handling.

Det jeg godt kunne tænke mig, var et sted for overvægtige, hvor de har mulighed for at mødes, på godt og ondt og så have forskellige muligheder for at komme overvægten til livs. Med madkursus, motions tilbud, og coaching og en form for café, hvor man kan mødes med ligesindet.

Det første jeg selvfølgelig gerne vil er at finde ud af, hvordan jeg får undersøgt om det overhovedet er et behov??? Og så om det evt. kunne gøres frivilligt, dvs. jeg får løn for at holde styr på alle tråde, men at resten er baseret på frivilligt arbejde eller om jeg skal ansætte folk freelance???

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt sikker på, at der er et behov. Og det blir kun "større" ;)

Idéen er rigtig god, men vær dog opmærksom på, hvordan du brander det. Oftest er overvægtige folk ikke stolte af situationen og det kan være en barriere du skal overvinde. Men får du henvendt dig på den rigtige måde, er jeg sikker på at det nok skulle blive en succes.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Er du kommet længere med dette spændende projekt og evt. fået mere feed back?

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte den forening for overvægtige. www.fnuggi.dk måske de kan hjælpe dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for fnuggi siden, det ser spændende ud og kunne da klart være det var en mulighed.

Ellers er ejg ikke kommet videre, mit problem er jeg ikke ved hvordan jeg skal komme videre. Overvejer et NIN iværksætterkursus, så kan det være ideén kan tage form.

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

det lyder som et rigtigt godt projekt du har gang i og jeg håber at du kommer videre med det - der er helt sikkert behov!

Det er sikkert en god ide med et iværksætterkursus. Man kan også henvende sig til væksthuset som kan give individuel  rådgivning til dit konkrete projekt.

Vi er et nyopstartet team der arbejder med indretning af cafeer og lign og synes det kunne være meget spændende at komme med i processen omkring de fysiske rammer af det sted du beskriver.

Og som der er blevet nævnt før er branding rigtig vigtigt og at gøre det på den rigtige måde. Da vi har et bredt netværk af grafiker og unge der arbejder med visuell kommunikation, vil vi også gerne sparre med dig mht branding, hvis det har interesse.

Vi glæder os til at høre mere fra dig og vil følge projektet!

Michaela & Nanna

makingofspace

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)