Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener jeg penge på min blog med 1000 besøgende dagligt?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jean:
Sebastian Stoll: Åh gid det kunne lade sig gøre ja. Gad vide hvad hun koster per interview. Tror ikke lige jeg har råd til det desværre. Og ja hun gør det desværre ikke gratis, medmindre der står BBC eller lign. på ens visitkort, men tak for dit forslag. Smile

Hvorfor tror du det koster penge at interviewe hende? Synes det er en fantastisk ide. 

Hun laver jo tonsvis af interview, ofte SKAL skuespillere gøre dette som en del af deres kontrakt da det er med til at skabe opmærksomhed om filmen. Nu er den sidste film kommet, men lur mig om ikke det er muligt at få et interview alligevel.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Hvorfor tror du det koster penge at interviewe hende? Synes det er en fantastisk ide. 

Hun laver jo tonsvis af interview, ofte SKAL skuespillere gøre dette som en del af deres kontrakt da det er med til at skabe opmærksomhed om filmen. Nu er den sidste film kommet, men lur mig om ikke det er muligt at få et interview alligevel.

Hej igen Rasmus

Så vidt jeg er informeret fra andre og hvad jeg har læst mig til, så er det som oftest noget de tager sig godt betalt for, samtidig med de bestemt ikke siger ja til hvad som helst.

Men ja, det er en fantastisk idé som ville kunne give millioner af besøgende på længere sigt, helt realistisk.

Men vil da ikke lukke idéen sådan lige, så vil da lige prøve at undersøge det nærmere om jeg nu også har ret i det jeg antager.

Det "vildeste" jeg har set på en fanside om hende, er fanmails som hun har svaret personligt, hvorefter fansiden har lagt brevet fra hende ud offentligt på deres site.

Endnu engang, tak for dit svar. Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var lettere at få interview med hende vis alle 1000 besøgene var relevante din side findes ikke på først side med hendes navn øverste på google og jeg tvivler meget de 1000 besøgene kun er kommet forbi hende så , hvad siger din google analycis 

når man skal vide lidt om de er kunder kunne det være godt at vide om det er 990 om dagen der kommer på de rigtige ord og hvor længe de bliver på siden er det 10 minutter eller 1 time eller måske lavere så de er ureelvante besøgene det går jo mere end 10 minutter normalt at læse bare 2 artikler. vis lige skal nå at forstå lidt .

kan også være det er 100 besøgene om dagen der kommer på relevante ord og oveni måske de fleste falder fra efter 1 minut , så er 1000 besøgene meget lavt

kunne tv2 og andet kan udmærket ønskes det dig som de annoncer på da du blogger vildt godt emmet og har over 1000 relevante besøgene dagen , giv derfor ikke op , men bloggen vildt løs lig videoer på siden og skaf hende masser af fans , tag gerne på rejse der hen og bloggen løs og om denne rejse i dette univers  

hvad kan du give hende af opmærksomhed igen så er det sikkert ikke så dyrt måske gratis men vis du ikke giver noget igen fans opmærksomhed er det en selvfølgelighed det koster penge ingen giver noget gratis

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jean.

Såvidt jeg husker så står hun også model for nogle modefirmaer, hvorfor du måske kunne undersøge lidt om affiliate muligheder for salg af smykker og tøj, som hun reklamerer for.

Derudover er der jo altid at reklamere for salg af film, som hun medvirker i.

Lige mine hurtige tanker.

De bedste hilsener

Martin

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du har ret i at Emma Watson næppe giver gratis interviews til hvem som helst - du skal nok gennem hendes agent. Men som Thomas skriver - it's worth a shot :-)

Ellers kan jeg kun sekundærer de andres glimrende feedback. Det er naturligvis helt vitalt for en blog at den er dugfrisk og flittigt opdateres - ikke mindst når du har med celebrity genren at gøre.

Anyway, god vind med det!

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)