Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fast food restaurant, netcafe og cafe !!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 107
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kemo.B:
Frank jeg er næsten ved at få styr på tilladelserne :). Det bliver finansieret af investor, lige pt. der søger jeg nogen der intereseret, da der er opstået noget uforventet hos min samarbejdspartner. 

Okay... Jeg ved godt vi er lidt onde ved dig, men det er alt sammen ment med de bedste intentioner. Du får stort set stillet de samme spørgsmål, som en ny investor vil spørge sig selv og spørge dig om. 

Af samme årsag, så er jeg også lidt skeptisk med demografien i dit projekt. Altså hvor din kundegruppe lægger henne økonomisk, socialt og aldersmæssigt. En ting er at du har spurgt nogle mennesker om de syntes ideen er fed, en anden ting er om du har lavet en ordentligt markedsanalyse og har rettet dit koncept ind derefter. 

Sådan som jeg ser det lige nu, så er der for meget demokratisk spredning mellem de tre koncepter som i sidste ende skal udgøre et koncept og jeg mangler at se noget data på det, i form af en preundersøgelse med en respondentgruppe og en faktisk konceptopbygning, der viser sammenhængen mellem de tre forretninger.

Det er ikke noget du behøver vise os, men noget du bør tænke over, for der hvor folk, inkl. store virksomheder, ofte knækker halsen, er på manglende planlægning. 

Håber du kan bruge det.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi har fulgt din tråd og synes det er et spændende koncept med 3 forskellige områder på et stort areal.

Vi arbejder med indretning af cafeer og lign og synes det kunne være meget spændende at komme med i processen omkring de fysiske rammer af det sted du beskriver. Vi har lavet og renoveret cafeer hvor omsætningen er steget fordi folk føler sig velkomne, bliver længere og kommer oftere og anbefaler stedet videre.

Vi ved selvfølgelig godt at det ikke kun er indretningen men maden, betjeningen, stemningen og markedsføringen der er med til at skabe success, men vi tror på at den rigtige atmosphære betyder meget.

Dine referencebilleder ser flotte ud og det er fedt at du allerede har tænkt over stilen, så kan vi hurtigere komme i gang.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis det har interesse. Vi glæder os til at høre mere fra dig og vil følge projektet!

Michaela & Nanna

mos@makingofspace

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)