Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online katalog og ønskeliste funktion

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg har nu travlet igennem et uhyrligt antal sites og er stadig ikke blevet klogere. Jeg håber du kan hjælpe mig videre.

Til vores webshop www.manneking.dk ønsker vi at publicere et online katalog og til det søger vi den rigtige løsning. Det skal lige siges, at vi ikke er flash-hajer, men har arbejdet lidt med flash tidligere, så vi leder efter en løsning, som er brugervenlig at sætte op. Det drejer sig om et katalog på ca. 50-70 sider med indholdsfortegnelse, der giver mulighed for at springe i afsnittene. Integrering med webshoppen, altså tilføj til kurv funktion, vil være en lækker feature.Vi ønsker desuden at føre statistik over katalogets effekt.

Jeg har kigget på zmags, som jo nok er den bedste løsning, men jeg fornemmer at det er lidt "overkill" og i en helt anden prisklasse end vi ønsker at bruge ligenu.

Derudover leder jeg efter en ønskeliste funktion. Vi har mange varianter i vores mannequinudvalg og desuden mange parykker, så en ønskeliste funktion, mener vi vil gøre det nemmere for vores kunder at handle hos os, når de skal sammenligne og vælge de produkter de ønsker. Kan ønskeliste funktionen ovenikøbet køres sammen med kataloget, vil det være meget brugervenligt, tænker jeg.

Det skal siges, at der findes et ønskeliste modul, som kan vælges til i vores shopløsning, men vi mener ikke den er særligt god.

Kender du til nogle gode løsninger, som kan opfylde nogle af de ønsker vi har, vil det være rigtig dejligt, hvis du lige vil smide mig et par linier.

Hav en fantastisk dag derude.

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på www. Issuu.com- det er en dansk hjemmeside og den er superlækker at bruge. Desuden kan det gøres gratis og hvis du vil fjerne reklamerne koster det praktisk talt ingenting.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit input. Det ser rigtig spændende ud og bestemt interessant. Jeg eftersøger dog stadig en løsning til ønskeliste funktion. Kan nogen hjælpe?

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)