Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konica Minolta 1600f!! HJÆLP!!!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ved godt at denne tråd måske ikke lige er den rigtige men den eneste med "hardware"... :-)


Håber at der er en person derude som kan hjælpe.

Jeg har lige købt en helt ny Konica Minolta 1600f multifunktions printer. Åbnede kassen igår, dog har den stået i 1-1.5 år så derfor er den ny/gammel.

Nå men den fungerede perfekt igår aftes både via netværk og usb.

Jeg sad og rodede med email indstilingerne på printeren og kunne fint sende en mail til printeren og den printede mailen ud. Havde dog problemer med at scanne et papir og sende det som mail en en anden mail adr. (Et andet problem)

Nå men lige pludslig skal den bare i displayet "Printing Stored Document" og den vil nu ikke printe.
Jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan slette alle dokumenter i køen og jeg kan ikke gendanne til fabriks indstillinger. Har surfet på nettet i 2 timer nu og ingen hjælp at finde.

Er der nogen der kan hjælpe mig?? 

Står og skal printe nogle vigtige ting såååå......

På forhånd tak aminoer...

MSB
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige tilføje at jeg er næsten sikker på at det er printeren den er gal med og ikke computeren. 

Den er koblet fra computeren, netkablet er taget fra, usb kabler er taget fra. Jeg har prøvet at slukke den og tænde den igen uden held. Jeg har prøvet at lade den være slukket i 12 timer uden held.
Den bliver bare ved med at skrive Printing Stored Documents i printerens display.
Kan ikke finde nogle punkter under menuen (på printeren) hvor man kan gendanne printeren tilbage til fabriks indstillinger eller slette hele printer køen..

Håber at jeg fik forklaret mig lidt bedre nu.

Jeg har læst på nettet at nogle printerer kan "nulstilles" ved at indtaste en kode, men jeg har ikke kunne finde nogen kode. Og da jeg ikke kan resette den ved at tage strømmen fra er jeg lidt på herrens mark.

MSB
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)