Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overnatning inkl. let aftenbuffet i København (Kgs. Nytorv) - Clarion Collection Hotel Neptun

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Skal du til iværksættermesse i Forum d. 9. - 10. september 2011 og mangler overnatning så læs videre.

Clarion Collection Hotel Neptun er et hyggeligt 4 stjernet hotel beliggende på Sankt Annæ Plads ved Kgs. Nytorv / Nyhavn. Metroen findes ca. 400 m fra hotellet, som kører dirkete til Forum på ca. 10 minutter
Hotellet er indrettet i klassisk stil med nyrenoveret værelser fra 2008. Hotellet har både enkelt og dobbeltværelser.
Inkl. i prisen findes en delvis økologisk morgenbuffet, kaffe/te og frugt hele dagen, eftermiddagskage samt en let aftenbuffet.

Priser, billeder og booking kan findes på http://www.choicehotels.dk/choice/da/kobenhavn-hotel-collection-dk006-da?cid=357302&tab=0

Booking kan også foretages på 33 96 20 00

De bedste hilsner

Marlene
Hoteldirektør på Clarion Collection Hotel Neptun

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marlene

Har selv brugt hotellet i forbindelse med at jeg var i København og må sige det er et hyggeligt hotel med god atmosfære.
Synes det er rart at der er aftenbuffet inkluderet så man slipper for at skulle afsted på dyr restaurant ,-).

Jeg skal ikke til iværksættermesse i år, men måske jeg tager en overnatning senere på året når jeg er i byen.

Hilsen
Ronni

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Tak for dit svar.
Jeg er glad for at høre, at du synes om hotellet:-)
Vi vil glæde os til at byde dig velkommen næste gang, du er i København.

Mvh
Marlene

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marlene

Det lyder godt.

De Bedste Hilsner
Ronni

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)