Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO ekspert, forstår du det her?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa...

 

På StressTerapi.dk har vi et afsnit med partnerlinks. Her er linket:
http://www.stressterapi.dk/link.php?kategori=2

 

Det har været der længe, men er ikke indekseret i f.eks. Google...

Nogen der kan sige hvorfor? Alt andet er så vidt jeg ved indekseret..

 

 

 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

nu er jeg bestemt ikke søgemaskine ekspert, men jeg tror nu heller ikke der decideret bliver brug for en sådan :)

Jeg har kigget på linkene og de peger alle mod partner-ads.com. Hvis jeg skulle skrive noget så komplekst som en søgemaskine ville noget af det første være at ignorrere udpegende links, der bliver redirectet - med andre ord så skal linkene pege direkte på dine partnere hvis de skal have cross linking effekt.

Et andet tænkt senarie kunne være at netop den side bliver opfattet som link farm. En link farm i sig selv er jo ikke godartet (man kigger på siden indhold versus antal link).

God weekend.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor mener du ikke siden er indekseret, Google kender den da godt nok?

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael Nilsson,

Jeg har ikke meget forstand på det.. Du har sgu nok ret.. Så langt havde jeg ikke tænkt. Ja godt og vel 90% er partner-ads links..

Jeg søgte nemlig på Advertise.dk linket på google:

 


 

Så kommer den nemlig ikke frem på google.. Og det er et direkte link.. Er det så fordi at de fleste er fra partner-ads, at den så ikke vil indeksere de andre links?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Og hej Michael Oxkjær,

Ja, det kan jeg da godt se... hmm..

Jeg ville netop se om linket til advertise.dk derfra var indekseret.. og det er det ikke...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)