Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18 årig med kørekort søger weekendarbejde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften kære aminoer!

Jeg står i den situation, at jeg rigtig gerne ville flytte hjemmefra sammen med kæresten. Dog skal jeg ud og skrabe nogle penge sammen ved siden af SU'en, for at det hele kan køre rundt. Derfor ville jeg lige smide et opslag herinde, og se om der evt. var nogle af jer, som kunne bruge en frisk ung gut et par weekender om måneden?

Jeg hedder Sander Grønlund, kommer fra Korsør. Jeg er 18 år gammel, og har kørekort, hvis jobbet nu skulle kræve det. Jeg er engageret, smilende, altid glad, og lægger stor vægt på, at arbejdet bliver udført ordentligt! Skype-Wink

Så hvis du står og mangler en, eller du kender nogen som kender nogen, så må du gerne kontakte mig. Er åben for alt fra hundeluftning til natkørsel med aviser hvis det skulle være tilfælde. Ville have en bil til rådighed i weekenden. Jobbet skal foregå på Vestsjælland.

Smil, vær glad, det betaler sig i længden Skype-Wink

/Sander

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at tjekke min gode vens nystartede side op, som netop sørger for at formidle kontakten mellem arbejdsgiver og arbejdstager ved småjobs. www.fådetgjort.dk - en rigtig fin side startet af en meget engageret iværksætter! :D -held og lykke med det :)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden overhovedet at have kendskab til dit lokalområde, så vil jeg mene at du da bare skal ud og banke på ved et par virksomheder i dit område! Hvis du bare er i halvt så godt humør som du giver udtryk for i dit indlæg så burde det ikke være noget problem at overbevise de virksomheder om at de skal ansætte dig!

- Hvis du altså tilmed også bestiller noget ;)

Alternativt kan du jo prøve nogle af de mange jobportaler der nu engang er!

Held og lykke

/ Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander

Du kan evt. tage et kig her, hvis du vil omdele aviser: http://www.omdeler.dk/da_kontakt.html

Ellers skal du være mere end velkommen til at gøre som Lasse siger. (Tak for det i øvrigt, Lasse) :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu været inde og lure på fådetgjort.dk og ungarbejde.dk, men har ikke rigtig kunne finde noget. Ellers mange tak for tippet Lasse Skype-Wink

Angående omdeler.dk, så smed jeg dem en email igår Martin, så nu må vi se hvad det bliver til Skype-Wink

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)