Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborgs "ven"?

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cool nok. Det er en imponerende historie, må jeg sige. 20 år gammel med et årelangt forbrug af Dom Perignon på flere flasker ugentligt samt flere år som stamgæst på NASA (gad vide hvordan han kom ind som så ung...?)

Er han sand, er det dælme sejt. Er han en fake, er det godt gået at kunne narre på den måde.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan sige så meget, at jeg ingen anelse har om hvad der er sandt og falsk hvad ham angår.
Han er en flink fyr, han ved meget om business og han strøer om sig med penge og så omgår han sandheden med et kilo salt. Men en spændende fyr er han.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 15:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 10 person

Kære alle.
Det var både mig i Thorborgs talkshow og i tv2 i morges.

Det er begrænset hvor meget jeg igen gider at kaste med muder - det blev, der gjort rigeligt af sidst uden konstruktiv afslutning.
Der er ingen tvivl om, at min historie aldrig skulle være bragt af Martin Thorborg i et talkshow, der handlede mere om show-off og udskejelser end reel forretning og iværksætteri. Jeg kan kun sige, at jeg lod mig rive med af stemningen, og derfor blev meget udlagt i faktor 10.

Da jeg valgte at købe mig ind som medejer i NASA og ansætte mig selv som adm. direktør, var jeg klar over, at jeg ikke fortsat kan holde mig udenfor medierne - og det er jeg som sådan heller ikke interesseret i, så længe det holdes på et forretningsorienteret og sagligt plan.
Af samme grund valgte jeg at lade nyheden om min indtræden i NASA blive bragt af Børsen, TV2 finans og her til sidst af Go' tv2.

Endnu engang; jeg gider ikke at bruge min tid på folk, der påstår at kunne bevise, at jeg er 24 år og min frisør ikke er min frisør. Spørgsmål besvarer jeg dog gerne - min mail er ikke hemmelig :)

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinesen:

Det er begrænset hvor meget jeg igen gider at kaste med muder - det blev, der gjort rigeligt af sidst uden konstruktiv afslutning.

Det var nu ik meningen, at det skulle være mudderkast. Syntes bare historien mindede meget om et podcast jeg havde hørt, men jeg fattede aldrig, hva der var op og ned i det podcast, da 80% af alt var slettet fra det ene øjeblik til det andet...

Dinesen:

Da jeg valgte at købe mig ind som medejer i NASA og ansætte mig selv som adm. direktør, var jeg klar over, at jeg ikke fortsat kan holde mig udenfor medierne - og det er jeg som sådan heller ikke interesseret i, så længe det holdes på et forretningsorienteret og sagligt plan.
Af samme grund valgte jeg at lade nyheden om min indtræden i NASA blive bragt af Børsen, TV2 finans og her til sidst af Go' tv2.

Af ren og skær nysgerrighed. Hvor mange ejere har NASA?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Af ren og skær nysgerrighed. Hvor mange ejere har NASA?

Jeg gætter på det er dette selskab.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogen der har et link til det podcast? :)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Àsgeir Gunnarsson:

Er der ikke nogen der har et link til det podcast?

Eller Thorborg kan du ikke sende mig et link til det podcast, som du beskriver som spændende og "pisse ærgeligt" at skulle pille ned :)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Prøv at ligge 2 og 2 sammen ;-)

Det er nok ikke meningen at det skal høres, hvis forfatteren har pillet det ned.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:

Àsgeir Gunnarsson:

...

Prøv at ligge 2 og 2 sammen ;-)

Det er nok ikke meningen at det skal høres, hvis forfatteren har pillet det ned.

.... .... .. ...... ........ .. .. .... .... .... ..... .... .......  ;-)

Når der er en vilje, er der en vej! ;-)

Hvis man ikke spørger får man helt sikkert ikke noget svar :)

Så søger jeg sku da bara videre!

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Lidt research på dgs.dk og cvr viser at Dinesen Solutions er registreret i en Andelsbolig i NV, hvor han selv er registreret med privat tlf. 

Kan være at det ikke er hans reelle bopæl, og han blot har adresse og enkeltmandsvirksomheden registreret der. Og at det ikke er hans andelslejlighed...... Hmm!

En ting er sikkert var jeg god for 40. mio kr var jeg ikke ejer af en Andelslejlighed på den adresse.

Spøjs sag i det hele taget. Håber for ham selv at knægten taler sandt.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 10:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

@Wolomolo.

Min mening: og?

At være god for 40 mio. er ikke det samme som at man nødvendigvis har dem i rede penge, eller bruger dem. Og kan det ikke være lige meget om han har andel i noget?

Hvorfor bruger du ikke bare den profil du har i forvejen, i stedet for at oprette endnu en bare for at skrive det her.

Jeg synes at det er ret usmageligt, og det tror jeg osse at du selv synes, siden at du gemmer dig under en anden profil.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)